گروه ورزش: پیروزی تاریخی و پرگل بارسلونا در زمین رئال مادرید، آن‌قدر خیره‌کننده بود که به اعتراف گاس هیدینک، خواب را از چشم این سرمربی هلندی ربوده است. هیدینک امیدوار است هر چه زودتر دیدار حساس امشب شاگردانش در چلسی با آبی و اناری‌پوشان اسپانیا خاتمه پیدا کند تا با رسیدن به آرامش بتواند دوباره خواب را بر چشمان 62 ساله خود بیابد.
کد خبر: ۲۵۱۲۱۵

دیدار رفت 2 تیم با تدابیر دفاعی مستحکم چلسی در نیوکمپ به تساوی بدون گل انجامید، اما در دیدار امشب دیگر تدابیر دفاعی چاره‌ساز نخواهد بود.

بارسای بدون شکست در حالی امشب در استمفورد بریج به میدان می‌رود که از حضور کارلوس پویول، رافائل مارکس و تیه‌ری آنری مصدوم بی‌بهره است. آنری با زدن 6 گل در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان، پس از مسی 8 گله دومین گلزن تیم کاتالونیایی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

جوزپه گواردیولا، سرمربی جوان بارسلونا که این فصل، نخستین تجربه مربیگری خود را با موفقیت سپری می‌‌کند به مانند لیونل مسی و تیه‌ری آنری، تنها راه موفقیت در برابر چلسی را تکرار بازی حماسی شنبه شب با رئال مادرید می‌داند. آنها قصد دارند با پاس‌های متوالی و هجوم‌های پیاپی دروازه آبی‌های لندن را بگشایند.

آنها با همین تدبیر تاکنون 29 گل در لیگ قهرمانان اروپا و بیش از 100 گل در لالیگا ثبت کرده‌اند.

چلسی هم امشب تغییر کوچکی در آرایش خود می‌بیند و آن بازگشت اشلی کول به ترکیب تیم است. کول که بنا بر منطقه بازی‌اش باید نقش بسزایی در مهار لیونل مسی ایفا کند، دیدار رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها