گروه ورزش: مدیریت استقلال راجع به تمام مسائل ریز ودرشتی که می‌توانست این تیم را در راه قهرمانی جام هشتم به‌طور کامل خلع سلاح کند، محکم ایستاد و صبوری کرد تا اعتماد به قلعه نویی، حسن ختامی‌نیکو را برای آبی‌های پایتخت رقم بزند.
کد خبر: ۲۴۹۲۹۰

امیر واعظی‌آشتیانی مدیرعامل استقلال با این‌که اولین تجربه‌اش را در مسوولیت باشگاهی بزرگ چون استقلال پشت سر می‌گذاشت، اما بخوبی مسائل را مدیریت کرد تا هدف‌گذاری آنها برای قهرمانی نتیجه دهد. شاید اگر هر کس دیگری جای وی بود در زمانی که امیر قلعه‌نویی درگیر و مسایل حاشیه‌ای شده و تیم به نتایج لازم در لیگ قهرمانان آسیا نرسیده بود، پشت سرمربی تیمش را تا حدودی خالی می‌کرد، اما آشتیانی بدون آن که تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گیرد، از قلعه‌نویی حمایت کرد تا سرمربی استقلال نیز قهرمانی تیم را ناشی از مدیریت خوب مدیر عامل بداند. البته از نظر مدیر استقلال قهرمانی این تیم نتیجه یک کار تیمی ‌است که در آن، هر کس وظیفه خود را بدرستی انجام داده و با پرهیز از دخالت در کار بقیه، شرایطی ایجاد شده است تا استقلال از حاشیه خالی شود. حواشی ایجاد شده نیز ناشی از مسائل بیرونی بود تا حالا با قهرمانی در جام هشتم، باری سنگین از دوش مدیر عامل و سرمربی آبی‌ها برداشته شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با جام‌جم ضمن تاکید بر این‌که با وجود تمام جار و جنجال‌ها و حاشیه‌سازی‌ها برای مجموعه باشگاه، قهرمانی تیمش پاک به دست آمده است، می‌گوید: من پیش از این نیز گفته بودم که اجازه دهید قهرمان شویم تا روسیاهی‌اش برای آنانی بماند که مدام در طول فصل نمی‌خواستند موفقیت استقلال را ببینند، مدام حاشیه‌سازی کردند تا با دروغ‌پردازی آرامش تیمی ‌ما را به هم بزنند، اما خوشبختانه این حاشیه‌ها با همفکری و تعامل خانواده بزرگ استقلال، محلی از اعراب نیافت تا امروز برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از صدر تا ذیل مجموعه باشگاه به قهرمانی استقلال منجر شود.

آشتیانی اضافه می‌کند: امیدوارم این قهرمانی درس عبرتی باشد برای کسانی که قصد داشتند با جوسازی و هوچی‌گری پیرامون تیم استقلال، ما را از دستیابی به هدف بازدارند. خدا را از این بابت شاکرم و باید بگویم بر خلاف تهمت‌ها و جوسازی‌های سفسطه‌گرها و دروغ‌پردازان، یک ریال هم در راه کسب این جام به ناحق هزینه نکردیم. اعتقاد هم دارم که استقلال با کمک خدا، سیاست درست و اصولی رسانه ملی و تعدادی از روزنامه‌هایی که همواره پاک‌نویس هستند، با شایستگی به مقام قهرمانی رسید و این مساله را نیز در روز پایانی لیگ ثابت کردیم.

وی در عین حال از خواست قلبی خود برای برپایی جشن بزرگ قهرمانی استقلال با حضور تمام هواداران می‌گوید و اضافه می‌کند: اگر چه این ایده‌آل ماست، اما تلاش خواهیم کرد با هماهنگی‌های لازم با مسوولان استان تهران این جشن را حداقل با حضور بخشی از هواداران پرشور استقلال در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم. پس از هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم، زمان این جشن به اطلاع هواداران خواهد رسید و ما طی آن، حواله خودروهای ریو وعده داده شده به بازیکنان را به آنان اهدا خواهیم کرد و در کنار آن، مبلغ 100 میلیون تومان اهدایی از سوی علی انصاری (عضو هیات مدیره باشگاه) به بازیکنان و کادر فنی تحویل خواهد شد. ضمن آن‌که علاوه بر اهدای حواله خودرو ریو به بازیکنان، برای دیگر عوامل تیم نیز حواله خودروی دیگری را در نظر گرفته‌ایم.

واعظی‌آشتیانی همچنین با تاکید بر این‌که استقلال سال آینده حضوری قوی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که کسب قهرمانی در لیگ، زمینه‌ای شود تا تیم در 2 بازی آینده خود در لیگ قهرمانان آسیا بدشانسی را پشت سر گذاشته و با کسب 2 پیروزی، کورسوی امیدش را برای صعود از گروه زنده نگه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها