کشف انواع عتیقه‌های قلابی

جاعلان و فروشندگان عتیقه‌های قلابی در حالی که خود را در یک قدمی رسیدن به میلیون‌ها تومان پول می‌دیدند با کارآگاهان پلیس آگاهی مواجه و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۲۴۸۲۱۶

سرهنگ کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این خبر گفت: جاعلان پس از افرادی که به خرید اشیای عتیقه علاقه داشتند، با آنها قرار ملاقات می‌گذاشتند و پس از شناسایی فروش عتیقه‌های تقلبی به مبالغ چندین میلیونی متواری می‌شدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان مدتی قبل با دریافت گزارش‌های مردمی احتمال نقشه جدید کلاهبرداران را قوی دانستند و با دقت، حرکات آنها را زیر نظر گرفتند.

پس از چند روز کارآگاهان متوجه شدند جاعلان قصد فروش عتیقه‌های بدلی از جنس طلا را دارند و در حال پیشبرد طرح جدید خود برای اخاذی هستند. کارآگاهان با به کارگیری ترفندهای خاص پلیسی اعضای گروه را شناسایی و در روز معامله، در چند اکیپ مجزا به صورت نامحسوس کلاهبرداران را زیرنظر قرار دادند و در محل قرار حاضر شدند.

معامله 200 میلیون تومانی

 سرانجام هنگامی که کلاهبرداران قصد رد و بدل کردن اشیا را داشتند با حضور کارآگاهان پلیس به طور ضربتی دستگیر شدند. با دستگیری 4 نفر از متهمان، اشیای تقلبی شامل 4 مجسمه انسان، 2 مجسمه گاو و شیر و یک عدد دستبند کشف و ضبط شد. این اشیای تقلبی قرار بود به قیمت 200 میلیون تومان به فروش برسد. متهمان با تکمیل پرونده و صدور قرار روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها