چهارگوشه ورزش

درخواست برای روشن شدن وضعیت دوشغله ها

جام‌جم: فدراسیون‌های ورزشی در نامه‌ای به رئیس قوه‌قضاییه خواستار صدور دستور بررسی، تشکیل نشست‌های کارشناسی، استفاده از ابزارها و راهکارهای قانونی و تمسک به مراجع تفسیر قانون درخصوص روشن‌شدن تکلیف مدیران دو‌شغله ورزشی شدند.
کد خبر: ۲۴۳۴۸۶

سارا سادات ‌خادم در صدر شطرنج بانوان

جام‌جم: دور نهم مسابقات شطرنج قهرمانی کشور بانوان با صدرنشینی سارا سادات خادم به پایان رسید. در پایان رقابت‌های این دور سادات خادم با 8 امتیاز در صدر است، آتوسا پورکاشیان با 5/7 امتیاز و شایسته قادرپور و غزل حکیمی‌فرد با 5/6 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

 تیم ملی والیبال در کیش اردو می‌زند 

 ایسنا: با اضافه شدن نام محسن عندلیب و حذف علی نجفی، پوریا فتح‌اللهی، حسام بخششی و بهزاد به‌نژاد و مصدومیت منصور زادون تیم ملی والیبال با حضور 19 بازیکن در کیش اردو می‌زند. 

رضا یزدانی از اردوی کشتی خط خورد 

 جام‌جم: رضا یزدانی، عضو تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جام جهانی از اردوی تیم ملی خط خورد تا مشخص شود  برای کادر فنی نظم و انضباط تیمی از هر چیزی مهم‌تر است .غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی دلیل این امر را غیبت در اردو و تمرینات تیم ملی ذکر کرد تا به این ترتیب این کشتی‌گیر مازندرانی بخت حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند را از دست بدهد . به گفته محمدی، یزدانی اگر می‌خواهد دوباره صاحب پیراهن تیم ملی شود باید همه چیز را از نو آغاز کند و از مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی که بعد از مسابقات تایلند خواهد بود ، در عرصه رقابت‌ها حاضر شود.

انتقال تیم بسکتبال صبا مهر به قزوین

جام‌جم: با انتقال تیم بسکتبال صبامهر به استان قزوین، بازی‌های خانگی این تیم از این پس در سالن 2000 نفری شهید بابایی قزوین برگزار خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، این سالن که بتازگی به حلقه استاندارد شیلد مجهز شده، از ساعت 30/19 روز یکشنبه و یک روز پیش از انجام دیدار برگشت تیم‌های صبامهر و شهرداری گرگان در مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم صبامهر خواهد بود.

دورخیز 4 جودوکار برای حضور در تایلند 

 فارس: علی چالاک، محسن زکریا، علی معلومات و رضا چاه‌خندق 4 جودوکاری هستند که به نمایندگی از ایران در اولین دوره بازی‌های هنرهای رزمی آسیا شرکت خواهند کرد. این نفرات از امروز تا زمان اعزام به تایلند در آکادمی ملی المپیک زیر نظر آرش میراسماعیلی تمرینات خود را دنبال می کنند.

کلاس تکواندو‌ی هادی ساعی در مکزیک 

جام‌جم: هادی ساعی 12 فروردین ماه راهی مکزیک شد تا در یک دوره کلاس ویژه تکواندو استاژ فنی به تدریس بپردازد.

به گزارش فارس، در این کلاس که هر سال برگزار می شود، هن مایر، سرمربی هلندی تیم ملی تکواندوی فرانسه، کیتو قهرمان اروپا از دانمارک، اره‌نا فرگوسن قهرمان اسپانیا و عزیز آچارکی ملی‌پوش سابق تکواندوی آلمان همراه‌هادی ساعی به تدریس خواهند پرداخت. قرار است عواید این کلاس برای کودکان بی سرپرست و سرطانی هزینه شود.

ریاست بخش پیست ACC به ایران رسید

جام‌جم: امیررضا واعظی‌آشتیانی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان در انتخابات کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا به ریاست بخش پیستACC  رسید.

وی در مورد انتخابش به عنوان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا و ریاست بخش پیستACC  خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده دوچرخه‌سواری ایران موفق شدم در این انتخابات برای دومین مرتبه  همراه 8 عضو دیگر، به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا درآیم و در کنار آن برای نخستین بار ریاست بخش پیستACC  را از آن ایران کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها