کره شمالی روز یکشنبه در بیانیه ای کره جنوبی را به مسموم کردن بازیکنان تیم ملی فوتبال آن کشور که هفته گذشته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی دو هزار و ده در سئول شکست خوردند، متهم کرد.
کد خبر: ۲۴۳۲۱۹

فدراسیون فوتبال کره شمالی این بیانیه را روز یکشنبه در حالی منتشر کرد که کشورهای جهان نگران اقدام پیونگ یانگ در پرتاب راکتی به فضا بودند.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی چهارشنبه گذشته تیم ملی فوتبال کره شمالی را در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی دو هزار و ده با یک گل مغلوب کرد.

کره شمالی در آن زمان به تعویق افتادن این بازی را خواستار شده و اعلام کرده بود سه بازیکن این کشور به علت غذایی که در کره جنوبی خورده اند، بیمار شده اند.

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با رد درخواست کره شمالی ، دستور داد بازی تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و کره شمالی طبق برنامه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول ، فدراسیون فوتبال کره شمالی در این بیانیه از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا خواست ضمن بررسی این بازی ، اقدامی مناسب اتخاذ کند.

در این بیانیه آمده است: مسمومیت غذایی بازیکنان کره شمالی نتیجه اقدامی عمدی ناشی از ارائه مواد غذایی تقلبی بوده است.

فدراسیون فوتبال کره شمالی همچنین از داور عمانی این بازی به علت نپذیرفتن گل تیم ملی کره شمالی به شدت انتقاد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است : " این بازی تیم های ملی فوتبال کره شمالی و کره جنوبی به نمایشی از حقه بازی تبدیل شده بود ".

واحد مرکزی خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها