شرکت سیسکو سرویس جدید صوت و تصویر را در اختیار آی اس پی ها قرار می دهد تا با تقسیم ترافیک خطشان بتوانند با به اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت توسط مشتریان مبارزه کنند.
کد خبر: ۲۴۰۷۵
براین اساس سرویس جدید می تواند پهنای باند را برای صوت و تصویر جداگانه تعریف کرده و جلوی استفاده مشکوک از پهنای باند را که معمولا توسط ماشین های به اشتراک گذاری فایل (File swapping) به کار می رود ، بگیرد.
در واقع با نرم افزار جدید برای مشتریان پهنای باند از نو تعریف شده و جلوی استفاده بیشتر توسط خاطیان را می گیرد و عملا سرویس به اشتراک گذاری صوت و تصویر غیرقانونی نیز از بین می رود.
به همین منظور تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای دیتای روی کابل در این سرویس استفاده می شود و با ایجاد یک فراساختار مناسب محدودیت های لازم تعریف می گردد.
سرویس جدید روی نسخه BPE (Broadbond Processing engine) و سیستم CMTS نصب شده و 1200 کابل مودم را حمایت می کند.
با BPE می توان در پردازش مرکزی جلوی بار اضافی را گرفت و پرفورمنس را به نفع آی اس پی بالا برد.
برنامه های به اشتراک گذاری فایل ها (P2P) در ابتدا سعی می کنند پهنای باند را به طرز وسیعی بخورند و از حد معمول بالاتر ببرند.
سرویس جدید به همین دلیل جلوی هر گونه پهنای باند به سرقت رفته شده را می گیرد و به هر کاربر اجازه می دهد تا فایل های مخصوص صوت و تصویر را از لاین جدید با تعریف قبلی به دست بیاورد و کلا ترافیک این قسمت را جدا کرده و بهتر کنترل کند.
قیمت سرویس جدید با برنامه های مورد نظر 50 هزار دلار است که از ماه سوم به دست آی اس پی ها می رسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها