مدیرعامل باشگاه استقلال تهران:

استقلال برای پیروزی به میدان می‌رود

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در دربی نیز مانند تمام دیدارهای لیگ ، استقلال برای سه امتیاز به میدان می‌رود.
کد خبر: ۲۳۴۵۷۲

 مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگو با ایسنا ، درباره شایعه تساوی از پیش تعیین شده در دربی تهران اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین مساله‌ای نخواهد بود ، کدام بازیکن حاضر است به میدان برود و 90 دقیقه برای تساوی تلاش کند ، بی‌تردید استقلال در این بازی برای سه امتیاز به میدان می‌رود.

وی افزود: استقلال نشان داده در بازی با هیچ حریفی دچار توهم نمی‌شود و بازی خود را تنها درون مستطیل سبز انجام می‌دهد، حساسیت و حاشیه‌ها نیز هیچ تاثیری در عملکرد کادرفنی و بازیکنان نخواهد داشت. استقلال راه موفقیت را با برنامه و منسجم طی می‌کند و بی‌تردید در دربی نیز به دنبال پیروزی خواهد بود. معتقدم تیمی که نفراتش فرامین مربیان را بهتر اجرا کنند پیروز می‌شود، البته طبیعی است که پرسپولیس نیز مانند استقلال به دنبال سه امتیاز باشد.

آشتیانی درباره پیش‌بینی مدیرعامل پرسپولیس از کسب سه امتیاز دربی نیز گفت: تصور می‌کنم بهترین زمان برای قضاوت، در پایان دیدار روز جمعه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره انتخاب داور ایرانی برای دربی نیز گفت: از ابتدا هم گفتیم که داور ایرانی یا خارجی برای استقلال تفاوتی ندارد و فدراسیون فوتبال هر تصمیمی بگیرد آن را می‌پذیریم، خوشبختانه کادرفنی و بازیکنان استقلال نیز همواره مسایل اخلاقی و تعامل با داور در درون زمین را به خوبی رعایت می‌کنند و در بازی مقابل پرسپولیس نیز کادرفنی و بازیکنان به داور احترام می‌گذارند.

واعظی آشتیانی درباره انتخاب حامی مالی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: متاسفانه یک خبرگزاری در خبری غیرواقعی از پیشنهاد رقم 800 میلیون تومانی از سوی استقلال به گروه صنعتی سایپا و برهم خوردن قرارداد با این شرکت خبر داده بود که به هیچ عنوان صحت ندارد و ما نمی‌دانیم که آن خبرگزاری این خبر و رقم خیالی را از کجا آورده بود. در هر صورت استقلال در مذاکره با مدیرعامل گروه صنعتی سایپا به یک تفاهم اولیه دست یافته و حتی CD حاوی لوگوی سایپا را تحویل AFC دادیم.

وی درباره وضعیت کمپ باشگاه استقلال نیز گفت: همان طور که بر روی پایگاه اینترنتی باشگاه نیز اعلام کرده‌ایم این کمپ تنها در اسم متعلق به استقلال است و در واقع مالکیت آن با سازمان تربیت بدنی است و هزینه‌های این کمپ را نیز سازمان متقبل شده است، در هر صورت ما نیز پیگیر وضعیت کمپ هستیم البته باشگاه استقلال در گذشته بسیار ثروتمند بوده و دارای اموالی است که توقیف یا مصادره شده و در اختیار نهادهای مختلف است که اگر با کمک سازمان تربیت بدنی همین اموال به باشگاه استقلال بازگردد، علاوه بر درآمدزایی،‌ شرایط خودکفایی باشگاه نیز فراهم می‌شود.

واعظی آشتیانی درباره صحبت‌های عنایتی پیرامون مذاکره با صبا، در صورت عدم پیشنهاد باشگاه استقلال نیز گفت: تا جایی که می‌دانم هنوز نتیجه کار عنایتی با النصر مشخص نشده و طبیعی است که به نفع باشگاه استقلال و هر بازیکنی خواهد بود که تا پیش از روشن شدن وضعیت قراردادش با باشگاه قبلی، وارد مذاکره نشوند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره بازی ایران و کره جنوبی نیز گفت: امیدوارم تمامی هواداران استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه به ورزشگاه آزادی بروند، تیم ملی را حمایت و این تیم را در کسب نتایج خوب در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها