بدون لژیونرها

تیم فوتبال کره جنوبی وارد تهران شد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای انجام آخرین دیدار ار دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 مقابل ایران شب گذشته وارد تهران شد.
کد خبر: ۲۳۴۳۴۷

به گزارش مهر ، کاروان 30 نفره تیم کره جنوبی پس از پایان اردوی یک هفته ای خود در امارات که با دو تساوی در دیدارهای تدارکاتی مقابل سوریه و بحرین همراه بود ، درحالی ساعت 20 شب گذشته از دبی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد که 5 بازیکن لژیونر خود را به همراه نداشت.

قراراست لژیونرهای کره جنوبی بویژه سه لژیونر شاغل درلیگ های اروپایی نظیر «پارک جی سون» بازیکن تیم منچستریونایتد انگلیس ، سئوگئونگ و... روز دوشنبه و دو روز قبل از دیدارایران و کره جنوبی به تهران بیایند.

تیم فوتبال کره جنوبی پس از ورود به تهران بلافاصله با یک دستگاه اتوبوس راهی هتل استقلال محل اسکان خود شد. طبق برنامه ریزی انجام شده تیم فوتبال کره جنوبی نخستین جلسه تمرینی خود را امروز و از ساعت 15 تا 17 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی روز چهارشنبه 23 بهمن ماه به قضاوت «بنجامین جان ویلیامز» و دو هموطن استرالیایی وی در ورزشگاه آزادی برگزارخواهد شد.

در حال حاضر تیم فوتبال کره جنوبی با 7 امتیاز در صدر گروه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد و تیم های ایران و کره شمالی به ترتیب با 5 و 4 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند. تیم های عربستان و امارات به ترتیب با 4 و 1 امتیاز در رده چهارم و پنجم این گروه ایستاده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها