وعده شتاب در پرداخت تسهیلات ازدواج

گروه اقتصاد: مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) از توافق با بانک‌ها و بانک مرکزی برای تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج خبر داد و گفت: در حال حاضر، هر زوج 40 میلیون ریال نقدی تسهیلات می گیرند. خلیل یسائی در گفتگو با مهر در ارتباط با نتیجه پیگیری‌ها و اقدامات صندوق مهر امام رضا(ع) برای تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان گفت: در این خصوص با وزارت امور اقتصادی و دارایی و مسوولان بانک مرکزی صحبت‌هایی شده تا سرعت پرداخت این تسهیلات افزایش یابد.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۷
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج با کندی روبه‌رو شده بود، به نحوی که ما کمی از برنامه‌ریزی اولیه عقب افتادیم ولی با پیگیری‌های به عمل آمده امیدواریم روند پرداخت تسهیلات سرعت خوبی بگیرد.

وی از معرفی 2 میلیون و 200 هزار نفری متقاضیان برای دریافت تسهیلات ازدواج خبر داد و گفت: از ابتدای تشکیل صندوق تاکنون، این تعداد برای دریافت تسهیلات ازدواج به بانک‌ها معرفی شده‌اند.  مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: تاکنون از ابتدای فعالیت پرداخت تسهیلات ازدواج توسط صندوق، ارقام متفاوتی پرداخت شده که بین 20 تا 40 میلیون ریال متفاوت بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها