افرادی که در یکی از استان‌های غربی کشور چک‌ پول‌های جعلی تهیه کرده و در تهران به فروش می‌رساندند، از سوی ماموران پلیس پاکدشت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۲۹۴۱۴
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان تهران، سرهنگ ضیاءالدین زنده‌شو، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ضمن اعلام این خبر افزود: هفته گذشته یکی از میوه‌فروشان بازار روز شریف‌آباد به ماموران پلیس مستقر در بازار مراجعه و شکایتی را مطرح کرد مبنی بر این که دقایقی پیش فردی در قبال خرید میوه دو فقره چک پول جعلی 50 هزار تومانی به او پرداخت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت تصریح کرد: بعد از دریافت این  گزارش، بلافاصله ماموران پلیس با راهنمایی شاکی، ‌فرد مورد نظر را در بازار شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از وی، تعدادی چک پول جعلی دیگر به ارزش 600 هزار تومان کشف و ضبط شد.

زنده‌شو گفت: متهم دستگیر شده به نام علی‌اکبر هنگام انتقال به کلانتری، پیشنهاد مبلغ 100 هزار تومان رشوه به ماموران پلیس داد که موضوع طی صورتجلسه‌ای ضمیمه پرونده شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌هایی که در پلیس آگاهی از متهم انجام شد، وی اعتراف کرد: از طریق یکی از دوستانم به نام طاها تعداد 40 فقره چک پول جعلی 50 هزار تومانی را به مبلغ 600 هزار تومان از یک جاعل خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اذعان کرد: در ادامه پیگیری‌ها، با دستگیری طاها در پاکدشت، وی به فروش چک پول‌های جعلی اعتراف و اعلام کرد: این چک‌ها را یکی از بستگان همسرش به نام احمد‌ در یکی از استان‌های غربی کشور جعل و با همدستی همدیگر در تهران به فروش می‌رساندند.

زنده‌شو افزود: با اعترافات دو متهم دستگیر شده، ماموران پلیس با استفاده از اقدامات اطلاعاتی، طی یک معامله صوری ‌احمد را به پاکدشت کشاندند و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

در بازرسی بدنی از وی مبلغ 50 هزار تومان چک پول جعلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به این که هر 3 فرد دستگیر شده به اتهام تهیه و توزیع چک پول‌های جعلی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند، گفت: تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها