گروه حوادث: زنی که برای تصاحب اموال منزل یکی از دوستانش، با تبانی یک زن و مرد نقشه اخاذی 16 میلیون تومانی از شوهر وی را طراحی کرده بود و قصد عملی کردن آن را داشت، ناکام ماند. به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با مراجعه به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، از 2 زن و یک مرد به اتهام اخاذی 16 میلیون تومانی شکایت کرد و به بازپرس رودگر گفت: کارمند یکی از اداره‌های دولتی هستم، از 2 هفته قبل، 2 زن و یک مرد به عناوین مختلف با تلفن منزل و تلفن همراهم تماس می‌گیرند و تهدیدم می‌کنند اگر 16 میلیون تومان به آنها نپردازم، زندگی‌ام را نابود می‌کنند و به خانواده‌ام آسیب می‌رسانند.
کد خبر: ۲۲۹۲۸۴

ابتدا گمان می‌بردم آنها فقط قصد ایجاد مزاحمت تلفنی دارند، بنابراین، به گفته‌های آنها توجهی نمی‌کردم تا این که مزاحمت‌های تلفنی آنها بیشتر شد و یکی از افراد اخاذ از من خواست اگر تا 2روز دیگر، مبلغ درخواستی را نپردازم، بر سر من واعضای خانواده‌ام بلایی می‌آورند.

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران ارسال شد و ماموران جستجو برای یافتن مزاحمان تلفنی اخاذ را آغاز کردند.

آخرین تهدید برای اخاذی 16 میلیون تومانی

تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت تا این که مرد شاکی هفته گذشته به مرکز پلیس مراجعه و عنوان کرد: مزاحمان تلفنی تهدیدم کرده‌اند که اگر تا2 ساعت دیگر به محل ملاقات حوالی یک عکاسی در میدان آزادی تهران نروم و پول درخواستی را تحویل ندهم، به خانواده‌ام حمله‌ور خواهند شد. گمان می‌برم، آنها قصد عملی کردن نیت شوم خود را دارند.

با اطلاعاتی که مرد شاکی در اختیار پلیس قرار داد، ماموران پس از آموزش وی، به محل ملاقات با مزاحمان اخاذ عزیمت کردند و آن محل را به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند و سرانجام 2 زن و یک مرد که سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید بودند، به محل ملاقات آمدند.

ماموران اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد که متوجه شدند آنها مزاحمان اخاذ هستند، به آنها نزدیک شدند و قصد دستگیری‌شان را داشتند که ناگهان آنها متوجه حضور پلیس شدند و محل را ترک کردند و در شلوغی شهر ناپدید شدند و ماموران پس از تعقیب و گریز طولانی، موفق به دستگیری مرد همراه آنها شدند.

با انتقال وی به مرکز پلیس، او راز همکاری با 2 زن اخاذ را فاش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها