گروه سیاسی: رئیس‌جمهور با بیان این که مبارزه با مفاسد، سخت‌ترین مرحله اداره کشور بوده است، تصریح کرد: دولت نهم با تلاشی وافر از رانت‌ها و ویژه‌‌خواری‌ها در بخش‌های مختلف جلوگیری کرده است. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد در دیدار مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که حرکت اصلاحی از سوی دولت با سرعت بالایی ادامه دارد، اجرای طرح تحول اقتصادی با هماهنگی و همدلی را منجر به ایجاد پیشرفت و برقراری عدالت در جامعه دانست.
کد خبر: ۲۲۷۰۰۲

وی هدفمند نبودن یارانه‌ها را مصداق بی‌عدالتی دانست و گفت: امروز به دلیل سیر نزولی قیمت‌ها و لزوم کاهش وابستگی بودجه به نفت بهترین فرصت برای اجرای طرح تحول اقتصادی است.رئیس‌جمهور افزود: بیش از 70 درصد یارانه کشور توسط کمتر از 20 درصد مردم مصرف می‌شود. این در حالی است که بیش از 80‌درصد مالیات توسط 70 درصد کم‌بهره از یارانه‌ها پرداخت می‌شود که تنها 20 درصد درآمد کشور را دارند.

هدفمند نبودن یارانه‌ها را مصداق بی‌عدالتی می‌دانم

رئیس‌جمهور همچنین اجرای طرح تحول اقتصادی در حوزه‌‌هایی مانند توزیع یارانه، گمرک و بانک را در جهت اجرای عدالت برشمرد.
میرتاج‌الدینی عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه مجمع روحانیون مجلس با رئیس‌جمهور گفت:  احمدی‌نژاد در این جلسه  با تاکید بر اینکه نگاه دولت تعامل مثبت با مجلس است تعداد زیاد سوالات و استیضاح‌ها را موجب پایین آمدن بازده دولت عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها