مردم شهر بغداد در ساختمان مرکزی زندان استخبارات عراق ، دستگاه بزرگ چرخ گوشت انسان کشف کردند و برخی از زندانیان از 30سال قبل تاکنون خبری از بیرون از زندان نداشتند.به گزارش شبکه تلویزیون المنار، اهالی شهر بغداد بویژه نزدیکان زندانیان سیاسی ، پس از سقوط رژیم عراق
کد خبر: ۲۲۵۳۷
به مقر مرکزی زندان استخبارات عراق در بغداد حمله ور شدند و در تلاش بودند تا نزدیکان زندانی خود را که گفته می شود برخی از آنان از ابتدای دهه 80میلادی تاکنون در این مقر زندانی هستند بیابند و آزاد کنند. اهالی شهر بغداد در جستجو در این ساختمان عظیم به تعدادی از انگشتان دست و تعدادی از گوشهای بریده شده انسان برخورد کردند که در کنار این اعضا قطعه قطعه شده بدن انسانها دستگاه بزرگ ویژه چرخ کردن گوشت آدم نیز پیدا کردند. مردم شهر بغداد در خصوص زندانیان این شعبه اظهار کردند: در یکی از بخشهای زندان موفق شدیم 28زندانی را که حتی روشنایی را نیز به چشم ندیده بودند آزاد کنیم . این افراد به محض آزاد شدن شروع به خوردن علفهای کنار قسمتهای باغچه زندان کردند. مردم شهر بغداد در خصوص یکی از زندانیان تازه آزاد شده از یکی از قسمتهای زیر زمین زندان مقر استخبارات عراق در شهر بغداد گفتند: وی به محض خروج از زندان از وضع احمد حسن البکر سوال کرد و گفت : احمد حسن البکر کجاست؛ مردم در پاسخ به وی گفتند دیگر در عراق احمد حسن البکر وجود ندارد. پس از وی ، شخص دیگری به نام صدام حسین در عراق روی کار آمد که بر ما بسیار ظلم و ستم روا داشت و او نیز اکنون دیگر وجود ندارد. گفته می شود زندانی مذکور از اهالی شهر کرکوک بود و خانواده اش از این شهر بودند و حتی قادر به درست سخن گفتن نیز نبود. گزارشگر شبکه تلویزیون المنار افزود: ما در طبقه دوم زیرزمین متوجه شدیم از اطراف صدای فریاد انسان به گوش می رسد اما قادر نبودیم مکان حضور افراد را تشخیص دهیم و زندانیان از درون دیوارها به اطراف می کوبیدند؛ اما اثری از حضور انسان وجود نداشت . شبکه المنار با نمایش دادن چاه آبی در داخل ساختمان مرکزی زندان استخبارات عراق اعلام کرد: از ته چاه آب صدای انسان به گوش می رسید؛ اما از خود انسانهای ته چاه خبری نبود . گفته می شود در انتهای چاه سالن بزرگی قرار دارد که زندانیان در آنجا نگهداری می شوند. مدخل چاه در ورودی سالن زندان است . دهها تن از جوانان عراقی در خارج از ساختمان استخبارات عراق جمع شدند تا از خانواده خود و دیگر بستگان زندانی خود در این زندان خبری به دست آورند. این جوانان تلاش می کنند دیگر زندانیان را که صدای آنها از زیرزمین به گوش می رسد نیز آزاد کنند. برخی از زندانیانی که از این زندان آزاد شدند ، گفتند: در قسمتی از این زندان ، سالنی وجود دارد که در انتهای آن دری است که به دستگاه بزرگ چرخ گوشت انسان منتهی می شود.

دولت جدید عراق ، دوست اسرائیل می شود

روزنامه یونگه ولت چاپ آلمان نوشت : دولت امریکا ظاهرا طرح انجام جنگهای جدید در خلیج فارس را در برنامه خود دارد. این روزنامه آلمانی در شماره دیروز خود افزود: امریکا قصد دارد ساختار عراق را طوری تغییر دهد که این «دشمن اسرائیل» به «دوست اسرائیل» تبدیل شود. مارک گروسمن ، معاون وزارت خارجه امریکا نیز انتظار دارد که به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی عراق جدید، یکی از اولین تصمیمات دولت جدید عراق باشد. این روزنامه افزود: هم اینک به خاطر تامین اهداف خاص اسرائیل است که سوریه نیز به عنوان هدف بعدی در صدر فهرست جنگ دولت امریکا قرار گرفته است .

آخرین گزارش ها از عراق
مردم بغداد امنیت شهر را برقرار کردند

مردم بغداد در چهارمین روز از اشغال عراق توسط نیروهای نظامی امریکایی و انگلیسی ، در حالی که از هرگونه اقدام آنها برای برقراری امنیت ناامید شده بودند، خود دست به کار شدند. به گزارش ایرنا، اکنون در مناطق مسکونی بغداد جوانان ، گروههایی را برای برقراری امنیت و جلوگیری از دزدی در محله های خود تشکیل داده و ایستگاه های بازرسی دایر کرده اند. این گروهها تاکنون توانسته اند مقادیر زیادی از اقلام سرقت شده را پس بگیرند و در مساجد و حسینیه ها نگهداری کنند. روحانیون هم مردم را آگاه می سازند تا از رفتارهای خشونت آمیز و دزدی و سرقت اموال دولتی خودداری کنند و به طور قابل ملاحظه ای توصیه های آنها کارساز بوده و مردم اقلام زیادی را تحویل مساجد داده اند. جنازه ها در کنار خیابان ها و بیمارستان ها رها شده اند و بوی تعفن ، مردم شهر را آزار می دهد، در محله العظمیه که در معرض بمباران های شدید امریکایی ها قرار داشت ، قربانیان در پارک محله و به صورت جمعی به خاک سپرده شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها