سینما 2008

فیلمنامه‌نویس ایرانی ‌«همه ترس‌ها» را می‌نویسد

ایسنا: حسین امینی، فیلمنامه‌نویس ایرانی مقیم بریتانیا همه ترس‌ها را برای کمپانی پارامونت پیکچر می‌نویسد. امینی، فیلمنامه اقتباسی اخیرش را براساس داستانی از تام کلانسی ــ که در سال 2002 منتشر شده است ــ به نگارش درخواهد آورد. بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، ماسی نیوفلد و لورنزو دی بونا ونچورا تهیه‌کنندگان آثاری چون «مرد عنکبوتی»‌ تولید پروژه همه ترس‌ها را به عهده گرفته‌اند.جک رایان، خالق آثاری چون «شکار برای اکتبر سرخ» کارگردانی این فیلم را پذیرفته است.
کد خبر: ۲۲۴۶۰۰

کارگردان همه ترس‌ها سعی دارد از بازیگران جوان برای حضور در فیلمش استفاده کند و هم اکنون در حال مذاکره با بن افلک برای نقش آفرینی در این پروژه است.

امینی که سال 1998 میلادی برای فیلمنامه «بال‌های قمری» نامزد دریافت اسکار بود، سال 1955 با فیلمنامه «روشنایی مردن» به کارگردانی پیتر کوزمین اسکای به عالم سینما معرفی شد.

 ساخت نسخه جدید ماجراجویی‌های «سندباد»

فارس: ماجراجویی‌های کلاسیک سندباد بار دیگر تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود.نسخه جدید سندباد را آدام شانکرمن در شرکت فیلمسازی سونی کارگردانی می‌کند. شانکرمن از مدت‌ها قبل قصد ساخت این فیلم ماجراجویانه و حماسی را داشت و این در حالی است که گروهی از فیلمسازان سرشناس از جمله راب کوهن و جان سینگلتن هم قبل از این تلاش‌هایی برای ساخت نسخه سینمایی این اثر کلاسیک انجام داده‌اند. خط اصلی قصه فیلم روی سندباد و همراهانش فوکوس می‌کند که راهی سواحل چین می‌شوند و پس از پشت سرگذاشتن موانع مختلف به جستجوی علاءالدین می‌پردازند.

 نامزدهای اتحادیه بازیگران سینمای آمریکا

فارس: اتحادیه بازیگران سینمای آمریکا (SAG) نامزدهای بهترین‌های سال 2008 خود را اعلام کرد.این اتحادیه امسال در پانزدهمین دوره مراسم اهدای جوایز شرایط ویژه‌ای را مدنظر قرار داده است.اتحادیه در  رشته سینما ، نامزدهای خود را به این شرح معرفی کرده است: بازیگر مرد: ریچارد جنگینز (ملاقات کننده)، فرانک لانگلا (فراست /نیکسن)، شان پن (میلک)، براد پیت (پرونده بنجامین باتن) و میکی رورک (کشتی‌گیر/) بازیگر زن: آن هاتاوی (ریچل ازدواج کرد)، آنجلینا جولی (بچه عوضی)، ملیسا لیو (رودخانه یخزده)، کیت وینسلت (مسیر انقلابی) و مریل استریپ (شک.)

تظاهرات کارگران هالیوود علیه اعتصاب بازیگران

فارس: کارگرانی که پشت صحنه فیلم‌ها همکاری دارند، علیه اعتصاب احتمالی بازیگران سینمای آمریکا تظاهرات کردند.

تعداد زیادی از عوامل فنی و صحنه سینمای هالیوود، جلوی در ورودی محلی که نشست اتحادیه بازیگران سینما برپا شد، اجتماع کردند. آنها از بازیگران خواستند که دست به اعتصاب نزنند، زیرا چنین اعتصابی باعث توقف محصولات سینمایی در هالیوود می‌شود که به معنی بیکار شدن آنهاست. نمایندگان کارگران و عوامل صحنه، در سکوت پلاکاردهایی را در دست گرفته بودند که روی آنها جملاتی درباره اعتصاب نکردن نوشته شده بود. روی یکی از این پلاکاردها نوشته شده بود: «لطفا در حال حاضر اعتصاب نکنید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها