ایسنا: ویل اسمیت بازیگر صاحب نام هالیوودی در تلاش است شرایط ساخت یک فیلم زندگینامه‌ای درباره باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا با بازی خودش را فراهم کند. درصورت فراهم شدن شرایط پیش تولید، ویل اسمیت این پروژه سینمایی را برای اکران در سال 2016 میلادی آماده خواهد کرد. بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، ویل اسمیت درباره دلیل پرداختن به چنین سوژه‌ای گفته است: من از 6 ماه پیش که اوباما هنوز به عنوان رئیس جمهور آینده آمریکا انتخاب نشده بود، درصدد ساختن چنین فیلمی بوده‌ام و در صورت فراهم شدن شرایط آن را خواهم ساخت.
کد خبر: ۲۲۲۲۲۷

آغاز پیش‌تولید «ماداگاسکار3»

فارس: ماجراجویی‌های بانمک حیوانات سخنگوی باغ وحش بزرگ نیویورک، در قسمت سوم انیمیشن کامپیوتری «ماداگاسکار» ادامه پیدا می‌کند.کمپانی دریم ورکز که 2 قسمت قبلی این فیلم موفق را تهیه کرده، خبر پیش‌تولید «ماداگاسکار3» را اعلام کرد.بنا بر این گزارش، اریک دارنل یکی از 2 کارگردان قسمت اول و دوم انیمیشن «ماداگاسکار» اعلام کرد فیلمنامه قسمت جدید در حال نگارش است و طرح اصلی قصه آن مشخص شده، با این حال، وی حاضر به افشای خط اصلی قصه قسمت سوم نشده است.

جادوی نیکلاس کیج در «شاگرد جادوگر»

فارس: نیکلاس کیج بازیگر فیلم جادوگرانه «شاگرد جادوگر» می‌شود که محصول جدید کمپانی والت دیزنی است و بر اساس یک قصه قدیمی ساخته می‌شود.

 در حالی که این بازیگر در فیلم، در نقش یک جادوگر ظاهر می‌شود، ولی گفته می‌شود نقش اصلی را وی به عهده ندارد و از قرار معلوم، جی باروچل بازیگر جوان سینما، نقش اصلی «شاگرد جادوگر» را بازی می‌کند. بنابر این گزارش، نسخه زنده این اثر حماسی اکشن را جان ترتلتاب کارگردانی می‌کند.

 قصه اصلی که قبل از این چند بار به صورت مجموعه تلویزیونی و انیمیشن ساخته شده، درباره یک جادوگر عجیب و غریب است که در یک مکان قدیمی، در جستجوی شاگرد زرنگ و مستعدی است که فوت و فن کار خود را به او بیاموزد.

حضور هیلاری سوانک در «مقیم»

فارس: «مقیم» به‌کارگردانی آنتی جی جاکینو و بازی «هیلاری سوانک» به طرح و بررسی مشکلات زنان در جامعه آمریکا می‌پردازد.در این فیلم که حال و هوایی دلهره‌آور دارد، هیلاری سوانک نقش اصلی را بازی می‌کند. او در فیلم نقش یک دکتر جوان را دارد که به دلیل وضعیت شغلی خود، مجبور می‌شود راهی منطقه بروکلین شود. زمانی که وی وارد منزل جدید خود می‌شود، کم‌کم احساس می‌کند که در آنجا تنها نیست. این خانم دکتر ‌بزودی متوجه می‌شود مالک خانه که کلید‌های آن را در اختیار دارد، یک آدم مزاحم است که مستاجران خود را تعقیب کرده و در زندگی خصوصی آنها، کنکاش و دخالت می‌کند. زمانی که وی نمی‌تواند ادعای خود را به پلیس ثابت کند، مجبور می‌شود خودش اقدام کند و با این موجود مزاحم طرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها