شرکتی به نامRealVNC موفق به طراحی نرم‌افزاری شده که با نصب آن روی وسایل الکترونیک قابل حمل می‌توان انواع رایانه‌ها را از راه دور کنترل کرد. این نرم‌افزار با سیستم عامل‌های ویندوز موبایل، سیمبین، لینوکس و گوشی‌های آیفون و بلک بری سازگاری دارد. قرار است نسخه نهایی نرم‌افزار مذکور تا اوایل سال 2009 عرضه شود.
کد خبر: ۲۰۹۰۷۵

این شرکت پیش از این نرم‌افزاری برای کنترل رایانه‌ها از طریق دیگر رایانه‌ها عرضه کرده بود. اما محصول جدید این کار را از طریق گوشی‌های همراه، PDA‌ها، رایانه‌های همراه و ... امکان پذیر می‌کند. جالب آن که با استفاده و نصب نرم‌افزار مذکور روی رایانه‌های شخصی هم می‌توان گوشی‌ها و رایانه‌های کوچک قابل حمل را کنترل کرد و در هر زمان و مکان به محتوای آنها دسترسی پیدا کرد. با توجه به افزایش تعداد افرادی که برای انجام امور شغلی خود در طول روز دایما از مکانی به مکان دیگر می‌روند، پیش‌بینی می‌شود نرم‌افزار مذکور با استقبال قابل قبولی مواجه شود.

درک نوع مایعات در یخچال دیجیتال‌

شرکت Skybar موفق به ساخت یخچال دیجیتالی جدیدی شده که قابلیت تشخیص مایعات مختلف را دارد و می‌تواند در مقابل هر کدام از آنها عکس العمل متفاوت نشان دهد. این یخچال با حسگرهای ویژه خود، مایعات مختلف را شناسایی می‌کند و هر کدام از آنها را با دمای مختلف خنک نگه می‌دارد تا از خوردن آنها بیشترین لذت را ببرید. این یخچال به نمایشگر LCD ویژه ای مجهز شده که اطلاعات مربوط به دما و هر یک از مایعات موجود را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید از آنها در بهترین شکل استفاده کنید. شرکت Skybar در تلاش است در آینده نمونه‌های دیگر این یخچال را که قابلیت تشخیص دیگر خوراکی‌ها را دارند نیز تولید کند.این یخچال هزار دلار قیمت گذاری شده و شرکت سازنده هم اکنون آن را وارد بازارهای آمریکا کرده است. این محصول از ابتدای پاییز در بازارهای اروپایی نیز فروخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها