گروه حوادث: مردی که برای تامین هزینه درمان همسرش، از همکار خود سرقت کرده بود، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار جام‌‌جم، چندی پیش، زن میانسالی با مراجعه به شعبه یکم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، ضمن ارائه دادخواستی به بازپرس بهروز مهاجری، از به سرقت رفتن مدارک هویتی و کارت اعتباری‌اش خبر داد و گفت: کارت اعتباری‌ و مدارک شناسایی‌ام را داخل کمد اتاق محل کار گذاشتم و چند دقیقه‌ای به اتاق یکی از همکارانم رفتم، پس از بازگشت به اتاقم، هنگامی که می‌خواستم برای دریافت مبلغی از خودپرداز بانک، محل کارم را ترک کنم، پی بردم اثری از مدارکم و کارت اعتباری نیست.
کد خبر: ۲۰۷۶۲۰

ردپای همکار در سرقت‌

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران، تحقیقات ویژه‌ای را در این خصوص آغاز کردند تا این که مشخص شد؛ سارق نامرئی با استفاده از کارت اعتباری شاکی از فروشگاه لوازم خانگی و یک طلافروشی، مبلغ 2 میلیون تومان خرید کرده است.

ماموران که احتمال می‌دادند سارق نامرئی با شاکی آشنایی داشته باشد، به تحقیق مجدد از وی پرداختند که مشخص شد؛ زن شاکی به راننده محل کارش که جوانی به نام میثم است، اعتماد داشته و هر از گاهی با ارائه شماره رمز کارت اعتباری خود به وی، از او درخواست می‌کرده برایش از بانک پول بگیرد یا قبض‌های بانکی وی را پرداخت کند.

با به دست آمدن این اطلاعات، میثم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و 14 مهر امسال در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس، مورد بازجویی قرار گرفت.

سرانجام روز گذشته با انتقال متهم به شعبه یکم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، وی پس از تناقض‌هایی متعدد، راز سرقت از همکارش را فاش کرد.

اعتراف به سرقت‌

میثم - مرد سارق - در اظهاراتش به بازپرس بهروز مهاجری گفت: همسرم باردار بود و برای تامین هزینه درمان وی، احتیاج به پول داشتم، وسوسه شدم با سوءاستفاده از اعتماد همکارم  شاکی  پول‌های او را سرقت کنم.

بنابراین، روز حادثه وقتی همکارم از اتاق محل کارش خارج شد، کارت اعتباری و مدارک هویتی او را سرقت کردم و بعد با در اختیار داشتن شماره رمز کارت اعتباری‌اش، به طلافروشی و فروشگاه لوازم خانگی رفتم و از این 2 محل خرید کردم و بقیه پول‌ها برای درمان همسرم هزینه شد.

بنا بر این گزارش، مرد سارق با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها