گروه سلامت: کمردرد بارداری یکی از شایع‌ترین موارد شکایت زنان باردار است، اما متخصصان می‌گویند راه‌هایی وجود دارد که می‌توان با به کارگیری آنها کشیدگی و درد کمر را بهبود داد. پژوهشگران انجمن بارداری آمریکا توصیه‌های زیر را برای بهبود کمردرد دوران بارداری ارائه کرده‌اند:سعی کنید با توصیه و مشورت پزشک خود ورزش کنید؛ چرا که ورزش کردن، بخش تحتانی کمر و شکم را تقویت کرده و از آن حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۰۷۰۷۷
برای برداشتن چیزی از روی زمین خم نشوید، ابتدا بنشینید و سپس آن را بردارید.

کفش‌های راحت و مناسب بپوشید و از پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار خودداری کنید.

روی کمرتان نخوابید. تا جایی که می‌توانید استراحت کنید و پاهای خود را بالا نگه دارید.

سعی کنید از کمربندهای نگهدارنده استفاده کنید.
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها