رادیو قرآن:‌ برنامه زنده «بشارت» ساعت 10/7 شامل احکام روزه، فرهنگ روزه‌داری و تاثیرات معنوی روزه و پخش گزارش است که به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ پخش می‌شود. برنامه نمایشی «روزه اولی‌ها» هم ویژه نوجوانی است که برای اولین بار روزه می‌گیرند و قصه‌گویی و خاطره‌گویی دارد که ساعت 45/10 می‌توانید بشنوید.
کد خبر: ۲۰۳۹۴۷

درباره ویژگی‌های شب قدر

رادیو فرهنگ: در برنامه «از ماه تا پگاه» امشب ساعت 23 سخنرانی و صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اشرفی اصفهانی فرزند ارشد حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی درباره ویژگی‌های شب قدر پخش می‌شود. ساعت 30/23 در برنامه روایت شب هم قسمت‌های برگزیده تفسیر کشف الاسرار رشیدالدین ابوالفضل میبدی که تفسیری عرفانی از قرآن کریم است و تا به حال گزیده‌های زیادی از این تفسیر گردآوری و چاپ شده است، بررسی می‌شود. در این برنامه حکایت‌ها و قصه‌هایی از این تفسیر انتخاب شده توسط ناصر قوام‌پور بازخوانی می‌شود.

درباره میراث زندگی‌

رادیو ایران: در برنامه «دلنوازان» اشعاری از حافظ با صدای عبدالوهاب شهیدی و آهنگسازی جواد معروفی ساعت 30/13 پخش می‌شود. در برنامه «سی شب سی‌حدیث» هم امشب ساعت 20/23 درباره میراث زندگی به کارشناسی مصطفی فیاض و حجت‌الاسلام والمسلمین سرلک بحث می‌شود.

درباره کشت حبوبات و غلات‌

رادیو تجارت: تحقیقات در زمینه کشت حبوبات و غلات، انواع کشت، مقدار کشت و نحوه برداشت محصول از موضوعات مورد بحث برنامه «صدای بازرگان» است که ساعت 10/11 با حضور کارشناسان پخش می‌شود. برنامه «عصر تجارت» را هم به طور زنده با موضوعات مختلف تجار و اقتصادی ساعت 15/13 می‌توانید بشنوید.

بررسی فوتبال لیگ برتر

رادیو ورزش: برنامه «گام هشتم» امروز ساعت 30/16 به طور زنده به بررسی هفته هشتم مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر کشور می‌پردازد و شامل گفتگو با مربیان و بازیکنان برتر هفته هشتم، بررسی داوری در هفته هشتم و آخرین اخبار دنیای فوتبال است.

اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان‌

رادیو سلامت: برنامه زنده «فراسو» ساعت 15/8 به کارشناسی دکتر گران‌پایه جراح عمومی به بررسی اهمیت تشخیص و درمان زودهنگام سرطان سینه می‌پردازد. دکتر نبوی، متخصص مغز و اعصاب هم ساعت 05/11 در برنامه «صدای مشاور» درباره آلزایمر بحث می‌کند.

طرح تغییر ساختار تشکیلاتی ورزش‌

رادیو گفتگو: بررسی طرح تغییر ساختار تشکیلاتی ورزش در ایران، موضوع برنامه گفتگوی ورزشی است که ساعت 22 امشب به کارشناسی امیررضا خادم، نماینده مجلس هفتم و رئیس موسسه نسل آفتاب پخش می‌شود. «بانگ آب» برنامه دیگری است که ساعت 30/23 با حضور چهرزاد بهار، دختر ملک‌الشعرای بهار درباره زندگی و آثار زبان شعری ملک‌الشعرای بهار بحث می‌کند.

بررسی شخصیت امیرالمومنین(ع)

رادیو صدای آشنا: برنامه «تیغ جهل» به مناسبت ضربت خوردن حضرت علی(ع) به کارشناسی دکتر بخشعلی قنبری، به بررسی شخصیت امیرالمومنین و اوج جهل مردمان در زمان این امام می‌پردازد که همین جهل آنها در نهایت به  ضربت زدن به امام علی(ع) منجر شد.«آفتابی» هم قصد دارد با ایجاد فضایی ساده و صمیمی، فضایل حضرت امیرالمومنین (ع) و ارزش و اهمیت دعا در شب‌های قدر را به مخاطبان بشناساند که با بخش‌های مختلف ساعت 20 به وقت تهران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها