رهبران گروه‌های قبائلی پاکستان:

پاسخ حملات آمریکا را در افغانستان می‌دهیم

رهبران گروه‌های قبائلی پاکستان تهدید کردند در صورت ادامه حملات موشکی به کشورشان، جواب آمریکا را در افغانستان خواهند داد.
کد خبر: ۲۰۲۱۴۶
به گزارش فارس به نقل از روزنامه "داون" پاکستان، رهبران گروه‌های قبائلی پاکستان روز شنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی در "میرانشاه"  مرکز وزیرستان شمالی تهدید کردند که در صورت ادامه حملات آمریکا به مناطق شمال غربی پاکستان، پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان را مورد هدف قرار خواهند داد.

"مالک نصیرالله"، یکی از رهبران قبائلی در "وزیرستان شمالی" به همراه 12 رهبر قبیله‌ای دیگر در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند: ما اجازه نخواهیم داد متجاوزان زنان و کودکان ما را کشته و خانه‌هایمان را ویران کنند. ما از مرزهایمان دفاع کرده و پاسخ آنها را خواهیم داد.

این عده از رهبران قبائلی همچنین گفتند: ما باید دوشادوش ارتش پاکستان با متجاوزان بجنگیم. اگر حملات موشکی به خانه‌های ما متوقف نشوند، یک "لشکر"، گروه نظامی افراد قبائلی حملاتی را در پاسخ به آن در افغانستان آغاز خواهد کرد.

اظهارات رهبران قبائلی پاکستان در شرایطی است که روز شنبه جنگنده‌های ارتش پاکستان بر فراز وزیرستان شمالی در حال گشت‌زنی بودند.

یک هواپیمای جاسوسی آمریکا نیز در این منطقه مشاهده شد که به محض حضور هواپیماهای ارتش پاکستان، این هواپیمای جاسوسی ناپدید شد.

حملات موشکی آمریکا به مناطق شمال غربی در پاکستان علاوه بر تعدادی از شبه‌نظامیان، شمار قابل توجهی از زنان و کودکان بیگناه پاکستانی را به کام مرگ کشانده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها