جام‌جم: پرسپولیس، صبح روز گذشته پس از چند روز استراحت در آکادمی ورزش، تمرین‌های خود را آغاز کرد.در این تمرین، افشین قطبی حضور نداشت و در عوض، افشین پیروانی که بتازگی یکی از عزیزانش را از دست داده است، در کنار کماسی، تمرین سرخپوشان را زیر نظر گرفت. پرسپولیسی‌ها نیم‌ساعتی در محوطه آکادمی المپیک دویدند و سپس سراغ دستگاه‌های بدنسازی رفتند و به تناوب از این وسیله‌ها استفاده کردند.در این تمرین، ایوان پتروویچ حاضر نبود و در عوض مهدی واعظی پابه‌پای بقیه بازیکنان تمرین کرد.محمود خوردبین که از نزدیک تمرین سرخپوشان را زیر نظر داشت، گفت: این تعطیلات می‌تواند برای تیم ما موثر باشد. به اعتقاد او، تغییرات به وجود آمده در ترکیب پرسپولیس، این ضرورت را به وجود می‌آورد که بچه‌ها بیشتر کنار هم باشند و بیشتر با هم بازی کنند.
کد خبر: ۱۹۹۶۷۹

مجیدی جریمه نمی‌شود

جام‌جم: هیچ کدام از بازیکنان تیم استقلال تهران به دلیل سفر به امارات جریمه نمی‌شوند. محمد نوری‌فر، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال پس از شایعه خروج بدون اجازه فرهاد مجیدی از کشور و احتمال جریمه شدنش از سوی قلعه‌نویی به ایسنا گفت: تمرینات استقلال طی هفته گذشته تعطیل بود و این حق بازیکنان است که در تعطیلات به دنبال امور شخصی خود بروند!

منع فعالیت بازیکنان خارجی پرسپولیس‌

فارس: مسوولان اداره کل اتباع خارجی از غیر قانونی بودن فعالیت بازیکنان و مربیان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تهران و برخورد جدی با این مساله خبر دادند. به گفته مدیرکل این اداره کوسا، پتروویچ و توره برخلاف قانون دارای روادید با حق کار مشخص و پروانه کار نیستند.

ناتوانی استقلال در جذب کریمی‌

جام‌‌جم: باشگاه استقلال تهران از عدم توانمندی لازم برای جذب علی کریمی خبر داد. ابوالفضل جلالی، مدیر برنامه‌های کریمی در محل تمرین استقلال با قلعه‌نویی دیدار کرد؛ اما باشگاه استقلال هرگونه مذاکره برای جذب کریمی را رد کرد.مدیر روابط عمومی استقلال دراین باره به فارس می‌گوید: جذب چنین بازیکنی مستلزم هزینه زیادی است و با توجه به این که ما قصد داریم در بعضی نقاط دیگر تیم را تقویت کنیم، قادر به جذب او نیستیم.

مصدومیت شدید عباس آقایی‌

فوتبال ایران: به دنبال مصدومیت شدید عباس آقایی در بازی سایپا و پیکان، این بازیکن حداقل 6 ماه  از میادین فوتبال دور خواهد بود.ابتدا عنوان شد رباط صلیبی آقایی دچار پارگی خفیف شده است، ولی پس از چند هفته مشخص شد پارگی رباط خفیف نبوده و این بازیکن باید زانویش را به تیغ جراحان بسپارد.

رضایی: جدایی مهدوی‌کیا به من ربط ندارد

ایرنا: غلامرضا رضایی، هافبک  مهاجم آماده تیم ملی از این که بسیاری دعوت نشدن مهدوی‌کیا به تیم ملی را مربوط به آمادگی او می‌دانند، ابراز دلخوری کرده و گفته است: نمی‌دانم چرا جدایی مهدوی‌کیا از تیم ملی را به من ربط می‌دهند. او همواره بازیکن خوبی برای تیم ملی بوده، در حالی که من بتازگی در خدمت این تیم قرار گرفته‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها