تصویر کوتاه

تحولات ساختاری شبکه‌های سیما تا 3 ماه آینده‌

فارس: معاون سیما گفت: مردم ما قطعا تا 3 ماه آینده تغییر و تحولات ساختاری شبکه‌های سیما را بخوبی روی آنتن خواهند دید. مرتضی میرباقری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شبکه 2 براساس ماموریتش، برای کودک و نوجوان تا سن 18 سالگی برنامه خواهد ساخت. شبکه 3 سیما از 18 تا 35 سالگی را پوشش خواهد داد و شبکه یک برای سنین از 35 سال به بالا برنامه خواهد ساخت. البته این وجه غالب برنامه‌های ماست وگرنه هر شبکه می‌تواند برای مقاطع سنی دیگر نیز برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۱۹۹۰۸۷

سفر «لئولو» به تهران‌

فارس: طراح هنگ‌کنگی جلوه‌‌‌های ویژه فیلم «ملک‌سلیمان» این هفته برای نظارت بر اجرای جلو‌ه‌‌‌های ویژه بخش‌‌‌هایی که با تصویرسازی اجنه و شیاطین ساخته می‌شود،‌‌ به تهران می‌آید.مجتبی فرآورده، تهیه‌کننده پروژه سینمایی «ملک سلیمان» گفت: لئولو که وظیفه طراحی جلوه‌‌‌های ویژه فیلم را به‌عهده دارد، روز سه‌شنبه مجددا به ایران می‌آید تا جلوه‌‌‌های ویژه بخش‌‌‌های جدیدی از فیلم را اجرا کند.وی افزود: در این بخش‌‌‌های جدید، صحنه‌‌‌هایی مربوط به اجنه و شیاطین وجود دارد که لئولو بر مراحل به تصویر کشیدن این بخش از فیلم نظارت خواهد کرد.

لئولو، طراح جلوه‌‌‌های ویژه «ببرغران، اژدهای پنهان» (آنگ لی) است که برای این فیلم کاندیدای اسکار شده و جایزه بریتیش‌ آکادمی را نیز در لندن نصیب خود کرده است.

جایزه «افتخار برای فیلمساز» به کیارستمی رسید

جام جم : عباس کیارستمی، فیلمساز کشورمان جایزه «افتخار برای فیلمساز» شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.به گزارش ورایتی، این جایزه سال گذشته و به افتخار تاکشی کیتانو، فیلمساز ژاپنی و به منظور تجلیل از استادان سینمای جهان تاسیس شد.کیتانو این جایزه را طی مراسم ویژ‌‌ه‌ای در سالن «سالا گرانده» ونیز به کیارستمی اهدا کرد. کیارستمی که برای نمایش فیلم «شیرین»، جدیدترین ساخته خود در ونیز حضور دارد، با واکنش محتاطانه منتقدان در برابر این فیلم قرار گرفت.

نویسندگان نشریات معتبری مانند گاردین و ورایتی شیرین را اثری تجربه‌گرا و در ادامه فیلم‌های اخیر کیارستمی در زمینه سینمای دیجیتال توصیف کرده‌اند و حضور ژولیت بینوش در کنار بازیگران زن ایرانی را در آن مورد توجه قرار داده‌اند.

تصویربرداری مثل هیچ‌کس امروز به پایان می‌رسد

ایسنا: تصویربرداری سریال «مثل هیچ‌کس» به کارگردانی عبدالحسن برزیده امروز با گرفتن سکانس پایانی در مسجد به پایان می‌رسد.‌محمدعلی اسلامی، تهیه‌کننده این سریال با اعلام این خبر گفت: مسجدی که سکانس پایانی سریال «مثل هیچ‌کس» در آن تصویربرداری می‌شود، از جمله مساجد قدیمی تهران است که در یکی از محله‌های اطراف میدان قزوین قرار دارد.این تهیه‌کننده در پاسخ به پرسشی درباره پیش‌بینی وی از نحوه استقبال مردم از این  سریال، این مساله را به پخش قسمت‌‌‌های اولیه‌ منوط دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها