جام جم آنلاین - مرد 59 ساله ای در امریکا به اتهام اغفال و قتل 2 زن به اعدام محکوم شد. به گزارش رویتر ، جان رابینسون اهل اولاته در کانزاس با قبول اتهام اغفال دو زن به بهانه بردن آنها به سفرهای ماجراجویانه
کد خبر: ۱۹۷۳۵
و سپس ربودن ، تجاوز و قتل آنها به اعدام محکوم شد.
رابینسون همچنین به اتهام قتل درجه اول و مرگ لینرا استاسی 19 ساله به سال 1985 که جسدش هرگز یافت نشد نیز اعتراف کرده است که دادگاه مجرم مذکور را یکبار دیگر به حبس ابد محکوم نمود.
قربانیان اصلی سوزی تروتن 27 ساله اهل میشیگان و ایزابلا لویکا 21 ساله هر دو دانشجوی دانشگاه بودند و اجسادشان در یک شبکه چوبی در مزرعه روستایی رابینسون در ژوئن 2000 کشف شد.
طبق گفته کارشناسان پزشک قانونی هر دو قربانی قبل از قتل مورد شکنجه های جسمی و جنسی زیادی شده و سپس به قتل رسیده اند.
چند روز بعد نیز 3 جسد دیگر در میسوری یافت شد که در این خصوص اتهام اصلی به رابینسون وارد شد چراکه نحوه قتل ها کاملا مشابه گزارش شده است .
دادگاه قربانیان میسوری نیز در اواسط سال جاری میلادی در میسوری برگزار خواهد شد.
کریستی بتیس دختر رابینسون در دادگاه تقاضای تخفیف کرد اما هیات منصفه در رای نهایی خود وی را مستحق مرگ دانست .
در مارس 2000 وقتی خانواده تروتن با مراجعه به پلیس از گم شدن دخترشان خبر داد ، پلیس رد پای تروتن را که براساس کار نزد رابینسون مراجعه کرده بود را یافت و پس از تحقیقات متعدد به این نتیجه رسید که رابینسون مظنون اصلی است و با آگاهی از گم شدن زن دوم یعنی ایزابلا دادگستری حکم جستجوی خانه رابینسون را صادر کرد و پلیس اجساد هردو قربانی را در انباری مزرعه وی یافتند.
زمان اجرای حکم رابینسون هنوز مشخص نشده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها