کمی از سیاست

رئیس‌جمهور، احکام انتصاب 3 وزیر را صادر کرد

مهر: دکتر احمدی‌نژاد در احکام جداگانه‌ای براساس رای اعتماد مجلس، دکتر سیدشمس‌الدین حسینی، دکتر حمید بهبهانی و علی کردان را به عنوان وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و ترابری و کشور منصوب کرد. رئیس‌جمهور در این احکام جداگانه، خطاب به وزرای اقتصاد، راه و ترابری و کشور تصریح کرده است: امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش در تحقق کامل برنامه‌های چهارگانه دولت شامل عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور توفیق یابید.
کد خبر: ۱۹۴۹۱۹

خاتمی:
دموکراسی یکشبه سر سفره مردم نمی‌آید

جام‌جم: خاتمی گفت: مبادا تصور شود که دموکراسی یعنی این‌ که قرار است شب بخوابیم، صبح سفره‌ای پهن کنند و بگویند بفرمایید سر سفره، بلکه دموکراسی مردم‌سالاری است که پایه‌اش خود مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد باران، سیدمحمد خاتمی در جمع گروهی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ که مردم‌سالاری موانع دارد و نباید منتظر باشیم دیگران موانع را از سر راه بردارند، تصریح کرد: مردم باید در صحنه بیایند و اندک‌ اندک موانع را کمرنگ کنند تا جمهوری اسلامی به معنی واقعی تحقق پیدا کند.

سجادی خبر داد:
بررسی مدل جدید برای اتحاد اصولگرایان‌

ایرنا: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، راهبرد وحدت را از دستور کار‌های این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت: مدل و سازوکار جدیدی برای اتحاد اصولگرایان در انتخابات آینده در دست بررسی است.

کمال سجادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است ورود به این انتخابات، طرح نو و سازوکار ویژه‌ای را می‌طلبد تا این طرح موجب وحدت و تجمیع آرای اصولگرایان شود. سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که مدل جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات آتی پاسخگو نیست، اظهار کرد: اصولگرایان باید به مدل و طرح جدیدی بیندیشند که بتواند موجب گسترده‌تر شدن چتر اصولگرایان نسبت به گذشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها