معاون پژوهشی موسسه ولیعصر مطرح کرد

تقریب مذاهب، دستاورد مهم آخرین منجی‌

گروه فرهنگ و هنر: معاون پژوهشی موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) بسترسازی برای تقریب مذاهب و ادیان با محوریت منجی و تبیین وظایف منتظران در عصر غیبت را 2 دستاورد مهم جشنواره آخرین منجی دانست. حجت‌الاسلام علی روح‌اللهی، معاون پژوهشی موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به این‌که دشمنان تمام امکانات سیاسی و اقتصادی خود را برای سقوط اسلام از صحنه بین‌الملل به کار گرفته‌اند، گفت: شکی نیست که ما در عصری زندگی می‌کنیم که تمام دشمنان برای نابودی اسلام هم‌پیمان شده‌اند. در چنین عصری مسلمانان بیش از هر عنصر دیگری به وحدت نیاز دارند و جامعه اسلامی بیش از هر زمانی به همکاری اعضای این جامعه نیازمند است.
کد خبر: ۱۹۴۷۸۷
وی زمینه‌سازی مناسب برای تقریب میان مذاهب و ادیان و ایجاد زمینه‌های فکری و اعتقادی جامعه در راستای اعتقاد به منجی را از جمله دستاوردهای جشنواره آخرین منجی دانست.

حجت‌الاسلام روح‌اللهی اظهار کرد: در عصر اطلاعات که استعمارگران توانسته‌اند اید‌ه‌های استعماری، ضد الهی و انسانی خود را با تبلیغات زرین به باورهای اجتماعی تبدیل کنند، اهمیت برگزاری جشنواره آخرین منجی و برنامه‌های اینچنینی بر کسی پوشیده نیست؛ چراکه به واسطه این جشنواره‌ها می‌توانیم غبار را از چشم‌ها بزداییم و زمینه را برای فرج یگانه منجی عالم بشریت فراهم کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها