اول: «اسامی 36 داوطلب برگزیده آزمون سراسری سال 1387 در گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی نشان می‌دهد دختران با اختلاف 5‌درصدی در کسب کرسی‌های برتر کنکور امسال از پسران پیشی گرفتند.» مهر
کد خبر: ۱۹۳۱۳۱

دوم: «سرانه مصرف نوشابه‌های گازدار در ایران 42 لیتر است که در مقایسه این آمار با آمار دیگر کشورها به این نتیجه می‌رسیم که ایران در مصرف نوشابه‌های گاز دار مقام اول جهان را به خود اختصاص داده است و طبق تحقیقات اخیر انجام گرفته میانگین مصرف نوشابه‌های گازدار در دنیا برای هرد فرد 10 لیتر است. در 20 سال اخیر مصرف نوشابه‌های گازدار در کشور نزدیک به 15 درصد افزایش یافته است ولی مصرف شیر و لبنیات تنها حدود یک‌دهم رشد کرده است و سرانه مصرف لبنیات در ایران کمتر از یک سوم استاندارد جهانی است.»

سوم: «سوختن سیمکارت معمولا ناشی از ارسال پیامک زیاد، افزایش حجم اطلاعات، وارد کردن پین کد اشتباه و مواردی از این قبیل است. سیمکارت نیز مانند بسیاری از کالاهای مصرفی دارای تاریخ مصرف است و سوختن آنها در دنیا امری طبیعی است. اگر سوختن سیمکارت ناشی از اختلالات شبکه باشد (که به ندرت اتفاق می‌افتد)، سیمکارت به صورت رایگان تعویض می‌شود.» ایلنا

چهارم: «پوسیدگی دندان در دنیا یکی از رایج‌ترین بیماری‌های عفونی است، اما احتمالا ایرانی‌ها در مورد این بیماری هم نسبت به دیگر کشورهای دنیا رکورد می‌زنند. در حالی که گفته می‌شود بیش از 95‌‌درصد ایرانیان به بهداشت دهان و دندان اهمیت نمی‌دهند، یافته‌های علمی حاکی از آنند که یکی از دلایل عمده افزایش بیماری‌های قلبی، کلسترول بد خون و بیماری‌های گوارشی در ایران پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه است. به گفته کارشناسان بیشتر مردم ما بعد از سن 30 سالگی به نحوی سعی می‌کنند با مشکل پوسیدگی دندان خود کنار بیایند و به جای برطرف کردن ریشه‌ای مشکل، با مصرف قرص‌های مسکن به هنگام درد، درمان آن را به عقب بیندازند.»

نتیجه‌گیری اول: غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه می‌تواند این باشد که هر چی بیشتر نوشابه گازدار بخورید احتمال قبولی‌تان در کنکور بیشتر است البته این نتیجه‌گیری فقط در مورد خانم‌ها صدق می‌کند.  همه پسرانی که در کنکور قبول نشده‌اند از آن دسته‌ای بودند که نوشابه گازدار نمی‌خوردند.

نتیجه‌گیری دوم: البته پسرانی که در کنکور نسبت به دخترها کمتر قبول شده‌اند به دلیل این است که مدام در حال سیم کارت سوزاندن هستند آن هم نه به هر دلیلی! فقط به خاطر ارسال پیامک زیاد.

نتیجه‌گیری سوم: وقتی ما در دنیا بیشترین سرانه را در مصرف کنکور، ببخشید در مصرف نوشابه گازدار داریم خب طبیعی هم هست بیشترین فرار را از دندانپزشک داشته باشیم. کلا ما افرادی هستیم که رکوردهایمان در بیشترین و کمترین خیلی با حال است.

نتیجه‌گیری آخر: اگر فکر می‌کنید قبولی بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان در کنکور با مصرف زیاد نوشابه‌های گازدار، ربطی به ارسال پیامک‌های زیاد  و متقابلا سوختن سیمکارت و در نهایت  با فراری بودن هر دو گروه از دندانپزشکی دارد، سخت در اشتباهید، چون هیچ ربطی  به هم ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها