یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی با ذکر برخی رسوایی‌های قانونی رئیس جمهورآمریکا نوشت؛ سوء استفاده بوش از قدرت در تاریخ آمریکا بی‌سابقه است.
کد خبر: ۱۹۱۳۳۴

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری "سالون" گزارش داد؛ دخالت‌های اطلاعاتی، شکنجه، جاسوسی از مردم آمریکا و دادگاه‌های بدون صلاحیت بخشی از سابقه تاریک دولت "جرج بوش" در طول هشت سال گذشته است.
 
این پایگاه آمریکایی دراین گزارش نوشت: اما شواهد روبه رشدی مبنی بر این وجود دارد که این موارد سوء استفاده از قدرت تنها سرسوزنی از موارد فراوان سوءاستفاده بوش از جایگاه خود در آمریکاست.

سالون می‌افزاید: اکنون که در ماه‌های آخر دوران ریاست جمهوری بوش به سر می‌بریم، زمزمه‌هایی در واشنگتن درباره انجام تحقیقات گسترده جدید درباره کارهای خلاف قانون کاخ سفید به گوش می‌رسد.
 
این پایگاه خبری آمریکایی در ادامه از پیشنهاد چنین تحقیقاتی از سوی برخی در کنگره آمریکا خبر داده که با منابع متعددی درباره این موضوع به گفتگو پرداخته است.

سالون تصریح کرد که "نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و "جان کانیرز" رئیس کمیته قضایی کنگره درباره این موضوع در حال رایزنی هستند و تا کنون جزئیاتی از آن را به طور علنی بازگو نکرده‌اند.

این پایگاه خبری همچنین در بخشی از گزارش خود از شواهد جدیدی مبنی بر انجام امور نظارتی وسیع و غیرقانونی "آژانس امنیت ملی" آمریکا در داخل این کشور در دوران ریاست جمهوری بوش خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها