همدان - خبرنگار جام‌جم: انتقال انبوه سازی و بلندمرتبه‌سازی‌ها به مناطق محروم استان همدان موجب توسعه و پیشرفت این مناطق می‌شود. آیت‌الله غیاث‌الدین طاها محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح دیروز در سمینار تخصصی بلندمرتبه‌سازی استان با بیان این مطلب گفت: توجه به نظم شهری و توسعه ساخت و سازهای مدرن در کنار رعایت عدالت اجتماعی و حمایت از محرومان، از وظایف اصلی برنامه‌ریزان مدیریت و توسعه شهری است.
کد خبر: ۱۸۹۹۱۱

در این سمینار که با حضور مهندسان، چهره‌های شاخص معماری استان، دانشجویان و تعدادی از اساتید رشته معماری دانشگاه‌های کشور برگزار شد، دکتر سهراب مشهوری از متخصصین بلندمرتبه‌سازی کشور و مشاور شهرداری همدان با اشاره به ضوابط حاکم بر بلندمرتبه‌سازی کشور به‌خصوص استان تهران و مقایسه آن با وضعیت دیگر استان‌ها، بر ضرورت تغییر نگرش  و به‌کار گرفتن شیوه‌های نوین ساخت و ساز شهری تاکید کرد.

وی وضعیت ساخت‌وساز انبوه در استان همدان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با به کارگیری چهره‌های شاخص علمی و افراد دارای تخصص و تجربه در این بخش، پیش‌بینی می‌شود، استان همدان در بحث بلندمرتبه‌سازی و توسعه شهری در چند سال آینده موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها