در یک درگیری مسلحانه

شرور سابقه‌دار سردشت شکار شد

با عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی، شرور و سارق مسلح سابقه‌دار شهرستان سردشت که از مدت‌ها قبل باعث ایجاد جو ناامنی در منطقه شده بود در یک درگیری مسلحانه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۹۶۷۶

سرهنگ رسول خورشیدی‌فر، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در این خصوص به «جام‌جم» گفت: این متهم به نام «س ــ ک» که از افراد شرور و مسلح منطقه بوده به جرائمی مانند تیراندازی منجر به جرح، سرقت مسلحانه، اسکورت باندهای قاچاق مشروبات الکلی، مشارکت در آدم‌ربایی و چندین فقره تهدید به مرگ تلفنی متهم بوده است.

کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان پس از چندین روز تلاش و استفاده از اطلاعات منابع و مخبرین محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در مخفیگاه خود و در حالی که مجهز به چندین سلاح بود، غافلگیر کردند که متهم به همراه اعضای خانواده‌اش اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کردند.

کارآگاهان پلیس هم با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت شرور شلیک کردند که در نتیجه وی مجروح و سرانجام تسلیم شد. متهم شرور به بیمارستان انتقال یافت و در بررسی از مخفیگاه این متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه هفت خشاب و 187 تیر جنگی به دست آمد و تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان او همچنان ادامه دارد.

سرهنگ خورشیدی‌فر در پایان با اشاره به این نکته که فعالیت چنین مجرمانی باعث به وجود آمدن احساس ناامنی در بین مردم می‌شود از تمام شهروندان درخواست کرد با جدیت تمام پلیس را در دستگیری افراد شرور یاری کنند.

گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها