گروه حوادث: به دنبال قتل زنی در تهران، کارآگاهان جنایی تهران در این ارتباط 2 مرد را به عنوان مظنون دستگیر کردند. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 15/20 شامگاه 24 تیر امسال یکی از اهالی خیابان ابوذر (فلاح)‌ تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشته شدن مادرش به نام فاطمه (50 ساله)‌ اطلاع داد. به دنبال این تماس، ماموران کلانتری 161 ابوذر به محل حادثه عزیمت کردند و با جسد زن میانسال که با سیم برق و ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و در یکی از اتاق‌های منزل افتاده بود، روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۱۸۹۱۵۲

با گزارش موضوع قتل به بازپرس شاملو، کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی دلیل مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحقیقات ویژه‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

کارآگاهان جنایی در بررسی از محل حادثه پی بردند زمان قتل هنگام صبح بوده و ساعت‌ها از مرگ این خانم می‌گذرد و وسایل و پولی از منزل به سرقت نرفته و قاتل یا قاتلان برای این که به نظر برسد قتل به انگیزه سرقت بوده، محل حادثه را به هم ریخته‌اند.

در ادامه کارآگاهان به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند که مشخص شد فاطمه  مقتول  از چند سال قبل، پس از این که شوهرش بر اثر سانحه‌ تصادف فوت کرده است، به تنهایی همراه فرزندانش زندگی می‌کرده و اختلافی هم با خانواده و اقوام نداشته است و شب حادثه وقتی پسر مقتول از محل کارش به منزل برگشته، با جسد مادرش روبه‌رو شده است.

بنابراین گزارش، در ادامه تحقیقات قضایی  پلیسی 2 مرد که پلیس هنوز مشخصات و آشنایی آنها را با مقتول اعلام نکرده است، بازداشت شده‌اند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها