سردار رادان اعلام کرد:

برخورد قاطع با مواد فروشان

سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح جمع آوری فروشندگان مواد مخدر در پایتخت تا دستگیری تمام مواد فروشان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۹۰۷۷

 به گزارش مهر ، سرداراحمد رضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سئوال مهر گفت: با اجرای طرح جمع آوری فروشندگان مواد مخدردر پایتخت ، در حال حاضر قیمت مواد مخدر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: این موضوع برای پلیس تهران کافی نخواهد بود بلکه برخورد تند پلیس با این دسته از افراد تا زمانی که دیگر حتی یک نفر موادفروش در پایتخت وجود نداشته باشد، ادامه دارد.

سردار رادان در رابطه با برخورد با شرکت های غیر قانونی گفت: در حال حاضر وضیت شرکت ها بهبود یافته است و پلیس نظارت دقیقی بر عملکرد اخلاقی آنها دارد.

وی با هشدار به خانواده ها گفت: مردم باید توجه داشته باشند که هر شرکتی حتی  اگر شماره ثبتی داشته باشد ، از نظر پلیس تایید شده نیست و باید مراحل قانونی خود را برای اخذ مجوزهای مربوطه طی کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش درج آگهی های غیرواقع در روزنامه ها خبر داد و گفت: با اجرای طرح برخورد با شرکتهای غیر قانونی بیش از 80 درصد از این شرکتها خود به خود جمع آوری شدند.

وی از شناسایی چهار شرکت که با عنوان های دیگر اقدام به فعالیت های هرمی می کردند خبر داد و گفت: پلیس با شناسایی این شرکت ها که اقدام به کلاهبرداری از افراد مختلف در سطح  گسترده ای می کردند آنان را به دستگاه قضایی معرفی کرد.

سردار رادان اظهار داشت: پلیس در هفته های گذشته با آتلیه های متخلف که مجوز کار نداشتند برخورد کرد که در این راستا 80 درصد از این آتلیه ها ساماندهی شدند و 20 درصد آنها تذکر کتبی و حتی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها