ضرغامی: در مراسم افتتاح سیستم آپلینگ شبکه سیمای کردستان

کردستان خطه غیرت، شرف و دلاوری است

گروه رسانه: رئیس سازمان صدا و سیما دیروز در مراسم افتتاح سیستم پخش ماهواره‌ای سیمای کردستان گفت: مردم غیرتمند این دیار همواره با جان و دل در خط مقدم پاسداری از اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده‌اند. ضرغامی با گرامیداشت خاطره شهدای کردستان و شهید ملاحیدر فهیم، دلاوری‌های رزمندگان کرد در دوران دفاع مقدس را ستود.
کد خبر: ۱۸۸۱۶۲

ضرغامی گفت: مردم کردستان با اهدای خونشان ضدانقلاب را زمینگیر کرده و همواره با آمادگی کامل از کیان اسلامی خود دفاع می‌کنند و به همین سبب استحقاق هرگونه خدمتی را دارند.

ضرغامی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مردم بخوبی خادمان واقعی خود را تشخیص می‌دهند و انجام کارهای زیربنایی و خدمت بدون منت به مردم وفادار کردستان سرلوحه برنامه‌های مسوولان بوده است و مردم این دیار نیز این تلاش ها را فراموش نمی کنند.

رئیس رسانه ملی، صدا و سیمای مرکز کردستان را متعلق به مردم دانست و گفت: با وجود گستردگی شبکه‌های بیگانه، مردم آگاه کرد با ایمان عمیق راه درست خود را در توجه به شبکه‌های ملی و بومی خود انتخاب کرده‌اند.

ضرغامی افزود: از امروز برنامه‌های محلی صدا و سیمای مرکز کردستان از طریق ماهواره برای دنیا بویژه کردزبانان سراسر جهان پخش می‌شود.

رئیس سازمان صداوسیما ابراز امیدواری کرد با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولتمردان، توقعات مردم برای برخورداری کامل از صدا و تصویر شبکه‌های ملی برآورده شود.اسماعیل نجار، استاندار کردستان هم در این مراسم با قدردانی از رسانه ملی، توفیقات صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را در استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان ستود و گفت: ‌جنگ رسانه‌ای و شیطانی دشمنان حربه‌ای برای ضربه‌زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.وی در این مراسم گزارشی از خدمات 30 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این استان را ارائه کرد.

ماموستا شیخ‌الاسلام، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با اشاره به حمایت همیشگی مردم کردستان از انقلاب و اجرای بی‌چون و چرای دستورات و فرامین حضرت امام (ره) در برهه‌های مختلف افزود: هم‌اینک نیز در زمان زعامت و ولایت رهبر معظم انقلاب، ‌این مردم گوش به فرمان آن رهبر فرزانه برای پیشبرد اهداف انقلاب بوده و خواهند بود.

وی وظیفه صداوسیما را در رساندن پیام انقلاب به گوش جهانیان حساس دانست و با مقایسه این وظیفه با رسالت انبیا، خاطرنشان کرد: امروز مسوولیت حساس انتقال سخن انقلاب به دنیا کاری خطیر است که صداوسمیا بخوبی از عهده آن برآمده است.

سید عماد حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلا‌ن در مجلس شورای اسلامی در سخنانی در ادامه این مراسم با تقدیر از اقدامات ارزشمند صداوسیما خواستار کمک مسوولان کشور به صداوسیما برای توسعه شبکه‌های ملی و استانی در تمام نقاط استان کردستان و حذف نقاط محروم از دریافت برنامه‌های شبکه‌های مختلف رسانه ملی شد.

تجلیل ویژه رئیس سازمان صدا و سیما از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان کردستان

رئیس سازمان صدا و سیما که برای افتتاح پروژه پخش ماهواره‌ای شبکه استان کردستان به سنندج سفر کرده است، در مراسمی از خانواده‌ چند شهید به نمایندگی از شهدای استان کردستان تجلیل کرد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان این استان برگزار شد، ضرغامی با اهدای لوح تقدیر به دراقادر خانزادی، جانباز 40 درصد و برادر 6 شهید، ورمقانی پدر شهید حاج هوشنگ ورمقانی از سرداران 8 سال دفاع مقدس، حسن بارنامه فرزند شهید والامقام جلال بارنامه از پیشمرگان کرد مسلمان و همچنین فرزند شهید ملاحیدر فهیم، تجلیل و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها