معاون سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران خبر داد

تاسیس پاتوق دائمی برای جوانان اهل فرهنگ‌

گروه فرهنگ و هنر: باشگاه فرهنگی هنری تهران تبدیل به محل دائمی فعالیت‌های فرهنگی هنری جوانان و نوجوانان تهرانی خواهد شد. به گزارش خبرنگار ما، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: باشگاه تهران سال گذشته 20 هزار عضو از نوجوانان و جوانان تهرانی برای شرکت در برنامه‌های هنری و فرهنگی جذب کرد که این تعداد در تابستان با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته رشد خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۷۰۸۰
وی افزود: در کنار آموزش‌های فرهنگی و هنری در باشگاه تهران، تقویت روحیه جمع‌گرایی و ایجاد نشاط در قالب بازدیدها و اردوها و جشن‌ها در بین جوانان و نوجوانان، رویکرد و هدف اصلی ما در باشگاه تهران برای تابستان امسال خواهد بود.

احسانی افزود:‌ تجهیز کتابخانه‌های عمومی و خرید کتاب‌ها از جمله کارهای معاونت فرهنگی است و سعی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک برای تمام کتابخانه‌های عمومی زیر نظر سازمان فرهنگی  هنری شهرداری تهران یک شبکه ایجاد کنیم که هر کدام از مراجعان کتابخانه‌های عمومی، بتوانند از تمام ظرفیت‌های دیگر کتابخانه‌ها استفاده کنند.

وی در ادامه از برگزاری جشن کتابداران در تهران خبر داد و افزود: در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 30 ناشر برتر فعال در حوزه دفاع مقدس و انقلاب تجلیل می‌شوند.

به گفته وی جشن کتاب‌یار نیز با هدف تجلیل و حمایت کتابداران، 24 تیرماه در تالار حرکت  تهران برگزار می‌شود  که در این مراسم  73 کتابخانه برتر سطح تهران معرفی و از 36 پیشکسوت کتابدار تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان در پایان از طرح تجهیز کتابخانه‌های این سازمان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته کتابخانه‌های سطح تهران در زمینه سخت‌افزاری و تجهیزات  مورد بررسی قرار گرفته بود ولی در ارتباط با تجهیز کتابخانه‌های تهران در سال جدید،  بیشتر بحث نرم‌افزاری و نیز تخصصی کردن برخی کتابخانه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها