راننده یک دستگاه خودروی نیسان پس از مشاجره لفظی با 2‌راکب یک دستگاه موتورسیکلت در اقدامی جنون‌آمیز هر دو را زیر گرفت و متواری شد.
کد خبر: ۱۸۶۲۳۳
سرهنگ سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: ساعت 40/15 روز 14 تیرماه به دنبال مشاجره لفظی میان 2‌سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان آبی‌رنگ و راکبان چند دستگاه موتورسیکلت که در بزرگراه اسبدوانی برای یکدیگر ایجاد مزاحمت می‌کردند سرانجام راننده خودروی نیسان که به‌شدت عصبانی بود در اقدامی جنون‌آمیز با خودرو به سوی 2 راکب موتورسیکلت حمله‌ور شد و با زیر گرفتن آنها یکی از آنها را در دم کشت و دیگری را مجروح کرد و متواری شد.

آغاز تحقیقات‌

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: به دنبال این حادثه دلخراش، موضوع به بازپرس محمد شهریاری، قاضی ویژه قتل تهران گزارش و با عزیمت وی به محل، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد و پرونده در دستور کار کارآگاهان شعبه 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

لیراوی افزود: با آغاز تحقیقات گسترده، ساعتی بعد اعلام شد دیگر مجروح حادثه نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است.

با گزارش قتل دوم به بازپرس جنایی، ماموران نشانی صاحب خودرو را در حکیمیه تهرانپارس شناسایی و راننده را به نام مهدی همراه برادرش علی که هر دو سرنشینان نیسان بودند دستگیر کردند. آن دو در تحقیقات مقدماتی اعتراف کردند، پس از تصادف عمدی، خودرو را در بومهن مخفی کرده‌اند.

با کشف خودروی متهمان، تحقیق از آنها در پلیس آگاهی آغاز شد.

مهدی، راننده خودرو در اعترافات خود گفت: با خودروی نیسان در حال حرکت بودیم که میان ما و چند موتورسوار بر سر عبور، مشاجره درگرفت. آنها مدام در مسیر ما قرار می‌گرفتند تا این که یکی از آنها شیشه قلیان را به صورت برادرم کوبید که من کنترلم را از دست دادم و آنها را با خودرو زیر گرفتم.

سرهنگ لیراوی افزود: به دنبال این اعترافات، هر دو متهم به دادسرای جنایی منتقل شدند و بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیق از آنها را صادر کرد.  تحقیق در این زمینه‌ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها