دور سوم رقابت های گرند اسلم تنیس ویمبلدون ، سومین گرنداسلم از 4 گرانداسلم تنیس حرفه ای جهان درروز های جمعه 27 و شنبه 28 ژوئن در بخش انفرادی بانوان برگزار شد. شکست آنا ایوانوویچ ، تنیسور صرب ، سید یک بانوان جهان از یک تنیسور گمنام چینی مهمترین واقعه این مرحله محسوب می شود. در عین حال ، ماریون بارتولی ، تنیسور فرانسوی نیز در این مرحله حذف شد.
کد خبر: ۱۸۴۵۷۸

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس ، نتایج برخی از دیدارهای دور سوم گرند اسلم ویمبلدون که روی زمین چمن برگزار می شود به شرح زیر است :

آنا ایوانوویچ ، تنیسور صرب ، سید یک بانوان جهان در کمال شگفتی در 2 ست پیاپی و با نتایج 1-6 و 4-6 مغلوب ژنگ جیئه ،‌تنیسور گمنام چینی شد.

بتانی ماتک ، تنیسور نه چندان سرشناس آمریکایی در برابر ماریون بارتولی ، تنیسور فرانسوی ، سید 11 جهان در 2 ست متوالی و با نتایج 4-6 و 1-6 پیروز شد.

سوتلانا کوزونتسووا، تنیسور روس  توانست باربورا زاهراووا استریکووا ، تنیسور چک در 2 ست پیاپی و با نتایج 2-6 و 4-6 شکست دهد.

سره نا ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 6 جهان آملی مورسمو ، تنیسور فرانسوی  را در 2 ست متوالی و با نتایج 6-7 و 1-6 شکست داد.

النا دمنتیووا ، تنیسور روس در برابر گیزلا دولکو ، تنیسور آرژانتینی  به دشواری  در 2 ست پیاپی  و با نتایج 6-7 و 5-7 پیروز شد.

یلنا یانکوویچ ، تنیسور صرب ، سید 2 جهان در دیداری نه چندان آسان کارولین ووزنیاکی ، تنیسور دانمارکی را در 3 ست و با نتایج 6-2 ، 4-6 و 2-6 شکست داد.

ونوس ویلیامز ، تنیسور آمریکایی ، سید 7 جهان ماریا خوسه مارتینز سانچز، تنیسور اسپانیایی را در 2 ست متوالی و با نتایج 1-6 و 5-7 مغلوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها