بازدید معاون ‌اول ‌رییس‌ قوه ‌قضاییه ‌از جام‌جم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، معاون اول رئیس قوه قضاییه در دومین روز از هفته قوه قضاییه، عصر دیروز از روزنامه جام‌جم بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف از نزدیک با فعالیت‌های روزنامه آشنا شد.
کد خبر: ۱۸۲۹۸۵
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با مدیرمسئول روزنامه جام‌جم بر نقش مطبوعات و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قوه قضاییه تاکید کرد و نقش روزنامه جام‌جم را به دلیل ارتباط با رسانه ملی، بسیار تاثیرگذار دانست.

در این دیدار، بیژن مقدم، مدیرمسئول روزنامه جام‌جم نیز در سخنانی، خواستار برقراری تعامل تعریف شده میان قوه قضاییه و رسانه‌ها و انسجام در اطلاع‌رسانی قوه قضاییه شد.

مدیرمسئول «جام‌جم» همچنین بر آمادگی این روزنامه برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دستگاه قضایی متناسب با جایگاه و شان حرفه‌ای این روزنامه در نقد عملکرد دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: مناسب است که فعالیت‌های قوه قضاییه از طریق ارتباط مناسب مسئولان دستگاه قضایی با رسانه‌ها منعکس شود و روزنامه جام‌جم همواره از اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قضایی همراه با نقدهای منصفانه و دلسوزانه نسبت به عملکرد قوه قضاییه استقبال می‌کند.

در ادامه معاون اول قوه قضاییه از تحریریه روزنامه جام‌جم دیدار کرد و از نزدیک با خبرنگاران این روزنامه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حوادث به گفتگو پرداخت.

سیدابراهیم رئیسی، از بخش‌های فنی جام‌جم نیز دیدن کرد.در این دیدار که بیش از 3 ساعت طول کشید، معاون اول رئیس قوه قضاییه در گفتگویی اختصاصی به پرسش‌های خبرنگار جام‌جم پاسخ گفت. مشروح این گفتگو بزودی منتشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها