وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حمله تروریستی به خودرو حامل دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت ایران در بغداد که عازم کربلا بودند، بر شناسایی عوامل این اقدام تروریستی تاکید کرد.او افزود: افرادی که در این حادثه تروریستی زخمی شده اند، هم اکنون برای ادامه درمان با هواپیما به سمت تهران در حال حرکت هستند.
کد خبر: ۱۷۵۴۵۰
به گزارش ایرنا، منوچهر متکی عصر روز شنبه در دومین همایش ملی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که با عنوان خدمات دولت مردمی، چالش‌های اطلاع رسانی در سالن اجلاس سران درحال برگزاری است، گفت: این گونه اقدامات تروریستی بخشی از مشکلاتی است که در عراق وجود دارد و تروریست‌ها و اشغالگران دو ریشه اصلی آنها هستند.

متکی با بیان اینکه در این جنایت سه نفر از کارکنان سفارت ایران در بغداد و یک عراقی زخمی شدند، خاطرنشان کرد: ما در تماس با مسوولان عراقی و سفارت ایران در بغداد خواهان شناسایی عاملان این حادثه شده ایم.

متکی اظهار داشت: افرادی که در این حادثه تروریستی زخمی شده اند، هم اکنون برای ادامه درمان با هواپیما به سمت تهران در حال حرکت هستند.

وزیر امور خارجه ایران افزود: اینگونه حوادث نشان‌دهنده وجود عناصر ناامن کننده در عراق و عملکرد کسانی است که ادامه حضور آنان، به دست دیگران بهانه می ‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها