محمود احمدی نژاد در احکام جداگانه ای حسین صمصامی را به سمت سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی و دانش جعفری را به عنوان مشاور عالی رئیس جمهور در امور اقتصادی منصوب کرد.
کد خبر: ۱۶۹۷۹۰

به گزارش دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، پیش از این دانش جعفری تصدی وزارت اقتصاد و امور دارایی و صمصامی، دبیری کمیسیون اقتصادی دولت را برعهده داشته اند.

احکام رئیس جمهور به این شرح است:

جناب آقای دکتر دانش جعفری

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور عالی رئیس جمهور در امور اقتصادی» بر می گزینم.

امیدوارم در ظل عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در جهت تحقق اهداف چهارگانه «عدالت گستری ، مهرورزی، خدمت صادقانه و ارتقاء سطح زندگی مادی و معنوی ملت شریف ایران» موفق و موید باشید.

محمود احمدی نژاد

جناب آقای دکتر حسین صمصامی

به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده اجرایی شما، به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی» منصوب می شوید.

امید فراوان دارم که در عین هماهنگی و همکاری با هیات وزیران و انجام وظایف قانونی خویش ، در تحقق کامل برنامه های چهارگانه دولت شامل « عدالت گستری ، مهرورزی ، خدمت به بندگان خدا و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور» توفیق یابید.

محمود احمدی نژاد


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها