گروه جامعه: نوزدهمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با محوریت پیشگیری از سرطان‌ها 10 تا 13 خرداد سال 87 در مرکز همایش‌های رازی تهران بر پا می‌شود. ایرج خسرونیا، رئیس این کنگره با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به شیوع انواع سرطان‌ها در کشور، محور اصلی این کنگره بر سرطان‌ها و پیشگیری از آنها تعیین شده است.
کد خبر: ۱۶۷۱۲۴
وی با اشاره به این‌که صنعتی شدن، آلودگی هوا، استعمال دخانیات، مصرف غذاهای آماده، فریزری و سرخ کرده باعث شیوع سرطان‌ها در سالهای اخیر در ایران شده است، آگاهی‌رسانی به پزشکان را در زمینه‌های فوق به عنوان اهداف این کنگره عنوان کرد.خسرونیا تصریح کرد: در این کنگره جدیدترین یافته‌ها در زمینه‌های خون، قلب،  بیماری‌های ریوی، اعصاب،‌ روماتولوژی، کلیه، ‌نفرولوژی،‌ گوارش و ‌غدد مطرح خواهد شد.وی هدف از برپایی این کنگره را افزایش دانش پزشکان در زمینه درمان‌های جدید از یک سو و از سوی دیگر بررسی مشکلات پزشکان در حضور مسوولان جامعه پزشکی برشمرد.

رئیس نوزدهمین کنگره جامعه پزشکان متخصصان داخلی گفت: با توجه به شیوع مسمومیت افراد با گاز دی‌اکسید‌کربن، مباحث مربوط به این حوزه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.وی ادامه داد: بررسی شیوع پدیده چاقی در جامعه،‌ کاهش مصرف لبنیات، افزایش تنقلات در جامعه و... از دیگر مباحثی است که طی روزهای برپایی کنگره مورد بحث و هم اندیشی شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.خسرونیا همچنین از برپایی دو کارگاه در زمینه آندوسکوپی دستگاه گوارش و اسپرومتری (دستگاه سنجش تنفس) نیز خبر داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها