اولین تمرین آزادکاران در کره جنوبی‌

داداشی میاندار شد تا به سر وزن برسد

گروه ورزش: شمارش معکوس برای حضور کشتی‌گیران قاره کهن در رقابت‌های آسیایی 2008 کره جنوبی آغاز شده است. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان اولین گروه از کاروان کشتی، نخستین تیم در جمع میهمانان خارجی این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا لقب گرفت که پس از توقفی یکروزه در پکن، روز جمعه وارد جزیره جی‌جو کره جنوبی شد و در هتل محل اسکان تیم‌های شرکت کننده استقرار یافت.
کد خبر: ۱۶۵۰۹۰
آزادکاران کشورمان خوشبختانه در هوای سرد پکن دچار سرماخوردگی و عارضه‌ای نشده‌اند و 48 ساعت به مراسم وزن‌کشی همگی در شرایط ایده‌آل و سلامت کامل به سر می‌برند. طبق اخبار رسیده از محل اسکان تیم ملی کشتی آزاد در جزیره جی‌جو، هیچ‌یک از کشتی‌گیران اعزامی مشکلی ندارند و از نظر رسیدن به سر وزن قانونی هم نگرانی وجود ندارد.

آزادکاران تیم ملی پس از ساعاتی استراحت، اولین دور تمرین خود را به صورت میدانی و سبک انجام دادند؛ اما بعدازظهر دیروز، تمرین آزادکاران به صورت مفصل و جدی‌تر و در قالب مرور فن برگزار شد.

ابتدا کشتی‌گیران حرکات کششی و نرمشی را به میانداری تقی‌داداشی انجام دادند، انتخاب داداشی به عنوان میاندار، حکایت از سنگینی و اضافه وزن ملی‌پوش 55 کیلوی کشورمان دارد.

پس از 15 دقیقه دویدن و انجام حرکات نرمشی، کشتی‌گیران دو به دو به مرور فن مشغول شدند. در این برنامه تمرینی، تقی داداشی با مراد محمدی، حمید محمد‌نژاد با میثم مصطفی جوکار و حامد تاتاری با امیرعباس مرادی گنجی سرشاخ شدند و دقایقی نیز به صورت مسابقه‌ای باهم کشتی گرفتند.

فردین معصومی تنها ایرانی‌ای بود که با کشتی‌گیر خارجی تمرین کرد. حریف او اولگ کالاگوف ازبکستانی بود. پس از تمرین، نوجوانان کره‌ای به سراغ فردین رفتند و با وی عکس‌های یادگاری گرفتند.

همزمان با آزادکاران کشورمان کشتی‌گیران کشورهای ژاپن، ازبکستان و قطر نیز تمرین کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها