آرژانتین، برزیل و ایتالیا، همچنان در صدر

سقوط 2 پله‌ای ایران در رده‌‌بندی فیفا

گروه ورزش: در ماهی که اکثر تیم‌های ملی دنیا استراحت داشتند، تیم ملی فوتبال کشورمان با 2 پله سقوط نسبت به ماه گذشته، تا رده چهل‌ویکم رده‌بندی جدید فیفا پایین آمد و در آسیا هم در همان مکان سوم باقی ماند. غنا، لهستان، امریکا، مصر، ژاپن و ایرلند جنوبی همراه تیم ملی کشورمان تنها تیم‌هایی بودند که در بین 40 تیم برتر ماه گذشته، در رده پایین‌تری قرار گرفتند. البته بیشترین سقوط را لهستان داشت (4 پله) و پس از آن هم ایران و امریکا هر کدام 2 پله سقوط داشتند.
کد خبر: ۱۶۴۶۳۷
با توجه به این‌که هیچ یک از تیم‌های مطرح دنیا در ماه گذشته میلادی به میدان نرفتند، رده‌بندی 15 تیم برتر هم در رنکینگ جدید تغییری نداشت تا آرژانتین، برزیل و ایتالیا همچنان در رده‌های اول تا سوم باقی بمانند.

در میان تیم‌های آسیایی هم ژاپن، استرالیا و ایران همچون ماه گذشته بالاتر از دیگر تیم‌ها ایستادند. نکته جالب در این رده‌بندی حضور کویت در مکان هفدهم آسیا و یکصدوبیست‌ویکم جهان است. تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز ششم فروردین باید در دومین دیدار مقدماتی جام جهانی خود به مصاف کویت برود که این تیم عربی در رده‌بندی فیفا حتی از سوریه‌ هم در مکان پایین‌تری قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها