صدور قرار وثیقه 19 میلیارد ریالی برای 2 قاچاقچی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 قاچاقچی مواد ممنوعه و صدور قرار وثیقه 19 میلیارد ریالی برای این افراد از سوی مرجع قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۵۱۳

به گزارش فارس،‌ عصر 21 اسفند سال‌جاری مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ از ورود و تخلیه یک بار کالای قاچاق با خبر شدند.

مأموران آگاهی با بررسی دریافتند در یکی از باراندازهای جنوب تهران یک محموله عظیم کالای قاچاق شامل اجناس ممنوعه از قبیل رسیور و دیگر اقلام ممنوعه تخلیه شده است.

عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: مأموران با اتخاذ مجوز قضایی به محل تخلیه اجناس رفته و موفق شدند این محموله شامل یک هزار 500 دستگاه گوشی تلفن همراه، 18 کارتن لوازم جانبی تلفن همراه، 837 دستگاه رسیور و 2 هزار 200 عدد LMB را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: 2 متهم به نام‌های علی و محمدرضا به ترتیب 43 و 41 ساله در این رابطه دستگیر شدند که متهم ردیف اول صاحب اموال و دیگری راننده کامیون حامل اجناس هستند.

محمدیان افزود: مرجع قضایی تصمیم گیرنده در خصوص این افراد برای صاحب اموال قرار وثیقه 14 میلیارد ریالی و برای راننده کامیون قرار وثیقه‌ای 5 میلیارد ریالی صادر کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: این افراد این اموال را از جنوب کشور بارگیری کرده و در پوشش کالای غیرقاچاق و با بارنامه‌‌ای جعلی به سمت تهران آورده‌اند.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها