9500 پایگاه نیکوکاری میزبان مهرورزی مردم

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) اعلام کرد: در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و در آستانه رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی (ص ) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع ) و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع ) امروز مراسم شور نیکوکاری با شعار «اکرام نبوی ، احسان حسینی و شور نیکوکاری » با شرکت کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان صدا و سیما برگزار می شود و 9500پایگاه کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور کمک های مردم نوعدوست و سخاوتمند ایران اسلامی به محرومان و نیازمندان را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۱۶۳۳۱۲

این ستاد همچنین اعلام کرد: در استان تهران 1500پایگاه و در شهر تهران نیز 32پایگاه اصلی مسوول جمع آوری کمک های مردمی مستقر خواهد بود.

براساس این گزارش ، امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره ) هیچ گونه مراجعه ای به در منازل ندارند و جمع آوری کمک های مردمی صرفا در پایگاه های شور نیکوکاری که با نشان ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) مشخص شده ، صورت خواهد گرفت.

ستاد احسان و نیکوکاری از هموطنان عزیز درخواست کرد در اهدای هدایا، حفظ شخصیت و کرامت خانواده های نیازمند و محرومان آبرومند را مورد عنایت قرار دهند و به منظور تسریع در تفکیک هدایا، نوع کالا را روی بسته هدیه مشخص کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها