تقابل همزمان پرسپولیس و سپاهان در دو میدان

حکم صدرنشینی در دستان پیروانی و بگوویچ

هر چند رقابت در صدر جدول لیگ برتر هفته به هفته فشرده تر می شود، اما همچنان سپاهان و پرسپولیس خود را مدعیان اصلی قهرمانی می دانند. به همین دلیل بیراه نیست اگر بگوییم هیجان تمام بازی های لیگ یک طرف و هیجان بازی های پرسپولیس و سپاهان هم یک طرف. امروز و از ساعت 30/14 (اگر سازمان لیگ هوس نکند ساعت ها را پس و پیش کند) 2 بازی حساس و تعیین کننده برگزار می شود تا یک پرده دیگر از داستان قهرمانی در لیگ هفتم ورق بخورد. چیزی که جذابیت بازی های امروز را دوچندان می کند، میزبان نبودن پرسپولیس و سپاهان است .
کد خبر: ۱۶۲۶۹۹

 قرمزها در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکی از گربه سیاه های خود، مقاومت می روند و زردها هم برای حفظ صدرنشینی در ورزشگاه سرد همدان بازی می کنند. آیا در پایان این 2بازی تغییر و تحولات زیادی را در صدر جدول خواهیم داشت؟

پرسپولیسی ها امیدوارانه به پاسخ این پرسش فکر می کنند. اگر سپاهان در همدان به همان بلایی مبتلا شود که پرسپولیس در آخرین روزهای نیم فصل اول به آن دچار شد، آن گاه سرخپوشان می توانند با پیروزی بر تیم شاغلام بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنند.

این رویایی ترین حالت ممکن برای پرسپولیسی هاست ، اما آنها خودشان هم می دانند در شرایط کنونی پیروزی بر مقاومت آن هم در شیراز کار ساده ای نیست . در این میان یک نکته امیدوارکننده برای هواداران قرمز یادآوری اولین حضور قطبی در شیراز است . سرمربی پرسپولیس که خود اهل شیراز است ، در دور رفت با انگیزه گرفتن از بازگشت به زادگاهش پس از 30سال ، برق شیراز را در حافظیه شکست داد و حالا قرار است برای دومین بار تیمش را در زادگاهش هدایت کند.

او دیروز به دلیل حضور در سازمان تربیت بدنی و انجام مذاکره برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در تمرینات پرسپولیس غایب بود تا استیلی پس از مدت ها همه کاره تیم باشد. استیلی در آستانه این بازی از اهمیت کسب 3امتیاز حرف زد و گفت : با توجه به نتایج دیدارهای هفته جاری لیگ برتر، چاره ای نداریم جز این که مقاومت را در شیراز شکست دهیم . ما خود را به خوبی آماده این بازی کرده ایم و شاید تنها مشکل ما در مصاف با مقاومت آسیب دیدگی مهدی واعظی ، محمد نصرتی ، الونگ و ماته باشد که بعید می دانم به این بازی برسند.

همان طور که استیلی اشاره کرد، پرسپولیس این 4بازیکن را در بازی امروز ندارد و به همین خاطر با تغییراتی نسبت به بازی قبل به میدان می رود. از جمله این تغییرات می توان به حضور حسین کعبی در ترکیب این تیم اشاره کرد. استیلی با تایید این خبر به مهر گفت : هنوز مشخص نیست از وجود او در کدام قسمت زمین استفاده خواهیم کرد. کعبی در تمرینات بیشتر در پست دفاع و هافبک راست کار کرده است و به احتمال زیاد در یکی از این 2پست به بازی گرفته خواهد شد.

بگوویچ بحران زده

اما در دیگر بازی امروز شاهد تقابل تیم بحران زده پاس با تیم صدرنشین هستیم . پاسی ها که در نیم فصل دوم نتایج ناامیدکننده ای گرفته اند، پس از حذف از گردونه رقابت های جام حذفی ، حالا فقط با پیروزی بر سپاهان می توانند از بحرانی که آنها را تا مکان چهاردهم جدول پایین آورده ، نجات پیدا کنند.

وینگو بگوویچ که فکر نمی کرد روزی هوای همدان هم این چنین برایش ابری شود، برای آن که خود را از تکاپو نیندازد در آستانه این بازی به فارس گفت : با شکست سپاهان دوباره متولد می شویم .این مربی کروات بدشانسی ، آب و هوای بد و ضعف در امر گلزنی را اصلی ترین دلیل ناکامی های اخیر تیمش عنوان کرد و افزود: اطمینان دارم با داشتن اعتماد به نفس و پایان بدشانسی ها، از همین امروز تا پایان لیگ نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها