با تولید یک فیلم تلویزیونی در شبکه یک سیما

مادر بودن در«سایه های آرزو» آسان نیست

«سایه های آرزو» عنوان یک فیلم تلویزیونی است که تولید آن در گروه فیلم و سریال شبکه یک تمام شده و حالا در مرحله تدوین است. به گزارش خبرنگار ما، کارگردان این تله فیلم ، ابراهیم سلطانی فر است که آن را براساس فیلمنامه ای از امیر بوالی جلوی دوربین برده است. تهیه کننده کار، اکبر تحویلیان است و در حال حاضر، راما قویدل مشغول تدوین نهایی کار است . بازیگران کار هم امین زندگانی ، عسل بدیعی ، نیکو خردمند، سولماز غنی ، شبنم مقدمی ، آرش مجیدی ، زهرا سعیدی ، شراره دولت آبادی و افشین نخعی هستند.
کد خبر: ۱۶۲۴۵۴

 «سایه های آرزو» ساختاری اپیزودیک دارد. اما اپیزودهایش در طول هم نیستند و داستان های مختلف در عرض هم باهم تلاقی می کنند تا زندگی 4مادر را به طور موازی روایت کنند. قصه اصلی درباره وکیل دادگستری به اسم آرمان است که فکر می کند مشکل بچه دار نشدنشان از سوی همسرش لیلاست و برای همین ، بنای ناسازگاری را می گذارد. در حالی که همسرش مدت هاست می داند مشکل از جانب او نیست ، اما این ماجرا را به رویش نمی آورد. در ادامه داستان ، اتفاقاتی می افتد که مرد متوجه می شود زندگی بدون فرزند هم می تواند همراه با شادی و خوشبختی باشد. یکی از این اتفاقات ، پرونده ای است که او رویش کار می کند، او وکالت زنی به نام خانم میرزایی را به عهده دارد که در یک سرقت مسلحانه با شوهرش مرتکب قتل شده است ، اما هنگام دستگیری باردار بوده و طبق قانون ، حکم قصاصش باید تا چند سال بعد و به ثمر رسیدن کودکش به تعویق بیفتد.

داستان دیگری که در فیلم روایت می شود، داستان زنی به اسم سایه است که چون می خواسته بازیگر شود از بچه دار شدن صرف نظر می کند ولی حالا که از آرزوهایش دور مانده است و احساس می کند به او ظلم شده و این فقط شوهرش است که به آمالش رسیده است برای همین خانه را ترک می کند و...

داستان دیگر فیلم هم مربوط به پیرزنی به نام پروانه است که در خانه سالمندانی است که سایه در آن کار می کند. او سال هاست به سکوتی خودخواسته تن داده است و هیچ نمی گوید. ولی سایه به او اصرار می کند پروانه راز سکوتش را برای او برملا کند.

نقش آرمان را امین زندگانی بازی می کند و سولماز غنی هم در نقش لیلا همسر اوست . عسل بدیعی بازیگر نقش سایه است و نیکو خردمند همان پیرزن تنهای خانه سالمندان را بازی می کند. شبنم مقدمی در نقش آن زن قاتل در کار ظاهر شده و آرش مجیدی که مهندس راه و ساختمان است در نقش پرویز، همسر سایه می بینم.

زهرا سعیدی مادر کسی است که شبنم مقدمی در حین سرقت او را کشته و حالا به عنوان شاکی ، این پرونده را پیگیری می کند. شراره دولت آبادی نقش مادر لیلا را بازی می کند و افشین نخعی مدیر آسایشگاه سالمندان است.

سلطانی فر می گوید که این کار را از 8بهمن کلید زده و در طول 20روز بعد از 18جلسه تصویربرداری اش را به پایان برده است . 90درصد سکانس ها در فضاهای داخلی تصویربرداری شده است .برخی از عوامل و دست اندرکاران دیگر کار عبارتند از مدیر تصویربرداری : اسفندیار شهیدی ، طراح صحنه و لباس : شیرین بوریایی دوست ، صدابردار: رضا کنشلو، مدیر تولید: سیددانیال کاشانچی ، طراح چهره پردازی : خاطره خاشعی ، منشی صحنه : فاطمه فاضلی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا ابوفاضلی.

«سایه های آرزو» در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها