منصور ابراهیم‌زاده مربی تیم ملی گفت: مرحله‌ جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر کویت از 20 اسفند آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۰۵۷۹

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم‌زاده گفت: اسامی بازیکنان تیم ملی از 15 تا 20 اسفند اعلام خواهد شد و تمرینات تیم ملی برای دیدار برابر بحرین و کویت از بیستم اسفند در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

ابراهیم زاده درباره‌ دیدار دوستانه‌ تیم ملی برابر بحرین گفت: قرارداد این بازی بسته شده و امکان لغو آن وجود ندارد اما ، ما از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم تا با مذاکره با فدراسیون فوتبال بحرین تاریخ این بازی را به روزهای جلوتری بیاندازد  اما، تابه حال زمان دقیق این بازی مشخص نشده است.

مربی تیم ملی افزود: مهمترین نکته‌ای که بازی دوستانه با بحرین برای ما خواهد داشت، این است که بازیکنان ما تجربه‌ بازی در بیرون از خانه را پیش از دیدار با کویت کسب خواهند کرد و این نکته‌ با اهمیتی است.

ابراهیم‌زاده درباره‌ ادامه‌ کارش در تیم ملی گفت: من به عنوان کسی که احساس وظیفه می‌کردم از سوی فدراسیون فوتبال ایران ماموریت یافتم که برنامه‌های تیم ملی را به پیش ببرم و کماکان نیز این مسوولیت را دارم و مردم ایران بدانند که ما به عنوان یک سرباز و برای اعتلای فوتبال ایران تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و برنامه‌های تیم ملی را به پیش خواهیم برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دعوت شدن بازیکن جدیدی به اردوی تیم ملی وجود دارد، گفت: نفرات مورد نظر کادر فنی بررسی و آنالیز می‌شوند، ما تا زمان اعلام اسامی تیم ملی چند بازی دیگر لیگ را نیز پیش رو داریم و امکان همه چیز وجود دارد.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام قرارداد شما با فدراسیون فوتبال به ثبت رسید؟ گفت: از طرف فدراسیون فوتبال با من صحبت شد که برنامه‌های تیم ملی را اعلام کنم من نیز چنین کردم اما، هنوز قراردادی بسته نشده است و این به عهده‌ی مسوولان است که تشخیص بدهند که چنین کاری انجام شود.

 ابراهیم‌زاده درباره‌ مشکلات گلزنی تیم ملی در بازی‌های گذشته گفت: برنامه‌ای که برای حل این مشکل داریم، تنها مرور تاکتیک‌های رسیدن به گل است، ما می‌توانیم به بازیکنان نیز برای رسیدن به گل انگیزه بدهیم و برنامه‌مان این است که این مشکل را حل کنیم، امیدوارم مهاجمان ایران در هر جایی که هستند به گل زدن فکر کنند. شما می‌بینید که در حال حاضر بیشتر مهاجمان خارجی تیم‌های داخلی بازیکنان خارجی هستند و اکثر گلزنان ایران در خارج از کشور حضور دارند. ما تلاش خواهیم کرد استرس را از بازیکنان دور کنیم تا بتوانند آنها به راحتی به گل برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان لژیونر در دیدار با بحرین حضور خواهند داشت یا خیر؟ گفت: دیدار با بحرین جزء بازی‌های تاریخ فیفا نیست اما، باید با بازیکنان لژیونر صحبت کنیم و ضمن اینکه آنها را متوجه حساسیت بازی ایران کنیم و تمرکز لازم را نیز به آنها بدهیم.

ابراهیم‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیستید که مشکلی که در زمان حضور قلعه‌نویی برای او به وجود ‌آمد، برای شما نیز تکرار شود، گفت: قلعه‌نویی در اوج بحران مسوولیت تیم ملی را قبول کرد تا بتواند به عنوان یک ایرانی به تیم ملی کشورش کمک کند. در حال حاضر نیز شرایط سخت‌تر از آن زمان شده است. تنها امیدوارم کاری را که شروع کرده‌ایم با موفقیت به پایان برسانیم و این دوره‌ گذار را با موفقیت برای فوتبال ایران تا انتها طی کنیم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها