رایزنی های موثر اصولگرایان با لاریجانی و رضایی

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به روند مناسب ائتلاف بین اصولگرایان تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان دیدارهای موثری با آقایان لاریجانی و محسن رضایی انجام داده است.
کد خبر: ۱۵۶۸۸۷

به گزارش فارس ، علیرضا زاکانی ، عضو جبهه متحد اصولگرایی درباره راهکارهای موثر در گسترده شدن چتر اصولگرایی و تقویت وحدت بین همه اصولگرایان اظهار کرد: به درستی عمل کردن در خصوص محور قرار دادن ملاک های منطقی به جای سهم خواهی ، کلید باز کردن چتر فعالیتی اصولگرایان در انتخابات خواهد بود. وی با بیان این که نمایندگانی از جبهه متحد اصولگرایی به دنبال رایزنی فعال با دیگر اصولگرایان در جهت تفاهم و همراهی برای حضور در انتخابات هستند، اظهار کرد: در همین زمینه دیدارهایی با آقایان لاریجانی و محسن رضایی انجام شد و پیگیر دیدار با آقای قالیباف هم هستیم و تصور می کنم ائتلاف بین اصولگرایان روند خوبی دارد. عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان این که توقف یا کند شدن روند ائتلاف گرایانه ، کشور را از دستیابی به شرایط ایده آل و تجلی ارزش ها و آرمان های اسلامی مورد درخواست مردم باز می دارد، تصریح کرد: ارجحیت اصولگرایان از سوی مردم ، واقعیتی است که در انتخابات اخیر به اثبات رسید و اصولگرایان نباید با نادیده گرفتن این پتانسیل ارزشمند، باعث بدبینی مردم نسبت به این گفتمان شوند.

جبهه متحد اصولگرایان را تنها نمی گذاریم

همزمان آیت الله محمد یزدی ، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین با وجود معرفی نکردن کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اصولگرایان را تنها نخواهد گذاشت . به گزارش فارس ، آیت الله محمد یزدی درباره عملکرد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای معرفی کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما از ابتدا اعلام کردیم که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به معرفی کاندیدا نمی کند، ولی از اصولگرایان خواستیم تا در قم همانند دیگر شهرهای کشور گروه 5+6 را تشکیل دهند که در این استان گروه 3+2 تشکیل شد.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ما به جبهه متحد اصولگرایان در قم اعلام کردیم که اقدامات خود را برای معرفی کاندیداها انجام دهند و ما در نهایت نظر خود را در رابطه با منتخبین اعلام می کنیم . وی ادامه داد: جامعه مدرسین نمی گوید فلان فرد کاندیدای جامعه مدرسین است یا نه ، فقط اعلام می کنیم که کاندیداهای منتخب را می پسندد یا خیر.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها