غروب روز جمعه در جریان وقوع نزاع دستهجمعی مقابل مجتمع تجاری گلستان در شهرک غرب، جوانی 25 ساله که از ناحیه کتف مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، جان باخت.
کد خبر: ۱۵۵۳۶۸

پلیس درباره این حادثه گزارش داد: شانزدهم آذر ماه سال جاری، به دنبال وقوع حادثه، ماموران کلانتری 134 «شهرک غرب» زمانی به محل دستگیری رسیدند که نزاع پایان یافته و مجروح که جوانی 25 ساله بود، به اورژانس بیمارستان آتیه منتقل شده بود.
بدین ترتیب پلیس با تایید این مرکز درمانی مبنی بر مرگ جوان 25 ساله که از ناحیه کتف مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، دو تن از افرادی که ظاهرا در نزاع شرکت داشتند به هویت «فرزاد» و «حسین» را به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل دستگیر کرد.
رییس کلانتری 134 «شهرک غرب» در گفتوگو با ایسنا با بیان این که هنوز متهم اصلی ارتکاب قتل دستگیر نشده است، اظهار کرد: این درگیری میان دو جوان بر سر رابطه با یک دختر رخ داد، اما عامل نزاع مسایل ناموسی نبوده است، چرا که نه ضارب احتمالی و نه مقتول نامزد نداشتند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور نیروهای پلیس در محل این مجتمع بزرگ، گفت: گاهی ماموران در این محل حضور پیدا میکنند، اما درگیریهای اینچنینی غیرقابل پیشگیری هستند.
بر اساس این گزارش، محل وقوع نزاع منجر به قتل تحت پوشش دوربینهای مدار بسته مجتمع تجاری بوده و بدین ترتیب پلیس احتمال داده است که درگیری به تصویر کشیده شده باشد که در این صورت، در شناسایی دقیق ضارب اصلی حتما مورد استفاده قرار میگیرد، از این رو این فیلمها جهت تحقیقات در اختیار اداره مبارزه با قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها