پخش سریال سرزمین سبز از فردا شب از شبکه دو سیما آغاز می شود.
کد خبر: ۱۵۳۳۲۴

این سریال حدود 10 سال پیش درادامه سریال خانه سبز ساخته شد اما به دلایلی در مرحله ساخت موسیقی متوقف ماند تا امسال که علی بیرنگ پسر یکی از تهیه کنندگان این سریال ساخت موسیقی آن را به پایان رساند و سرزمین سبزبرای نمایش آماده شد.
در این مجموعه علاوه بر بازیگرانی چون خسرو شکیبایی و رامبد جوان که نقش های اصلی را بازی می کنند بازیگران دیگری چون: بیتا فرهی ، رضا عطاران ، مهرانه مهین ترابی ، آتنه فقیه نصیری ، اسماعیل محرابی ، حمید فرخ نژاد، اکرم محمدی ، زنده یاد پوپک گلدره ، یوسف تیموری ، امرالله صابری ، بهروز بقایی ، فخرالدین صدیق شریف ، افسانه ناصری ، عطیه غبیشاوی ، آرش نادی و جمعی از بازیگران بومی مناطق مختلف ایران نیز حضور دارند.
داستان سرزمین سبز از زمانی شروع می شود که رضا «خسرو شکیبایی» و فرید «رامبد جوان»، همسران خود عاطفه و لیلی را از دست داده اند. آنها با خراب شدن خانه سبز، خود را آواره می بینند و در این آوارگی به نقاط مختلفی از ایران سفر می کنند. آنها با قصه آذری ها، جنوبی ها و بلوچ ها آشنا می شوند و در نهایت درمی یابند اگر خانه سبز خراب شد، اما سرزمین سبز ایران هنوز پابرجاست ؛ سرزمینی که در آن انسان های سبز زندگی می کنند که وسعت دل هایشان به اندازه دریاست. در نتیجه آنها سعی می کنند درصدد ساخت خانه سبز دیگری باشند.
از عوامل سازنده سرزمین سبز می توان به نویسنده: بیژن بیرنگ ، کارگردانان و تهیه کنندگان: مسعود رسام و بیژن بیرنگ ، مجری طرح و تولید: مهران رسام ، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی ، صدابردار: محمود سماک باشی و مرتضی دهنوی ، تدوین : کیوان اسلامی و دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمید فرخ نژاد و محمود طالبیان اشاره کرد.
حمید فرخ نژاد که اکنون یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است برای اولین بار در یکی از قسمتهای سریال خانه سبز در نقش یک مفقودالاثر بازی کرد.
سریال سرزمین سبز که در 13 قسمت تولید شده است از این هفته پنجشنبه ها ساعت 21.30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها