به گزارش جامجمآنلاین از ایرنا،عبدالرزاق دامنی روز چهارشنبه بیان کرد: از ابتدای سالجاری تعداد ۱۶۶ حلقه چاه غیرمجاز با حجم صرفهجویی دو میلیون متر مکعب صرفهجویی در ایرانشهر و بمپور پر و مسلوبالمنفعه شد.
وی افزود: در این راستا تعداد ۵۱ عدد کنتور هوشمند نیز روی چاههای شهرستان ایرانشهر با هدف مصرف بهینه آب نصب شد.
مدیر امور منابع آب ایرانشهر ادامه داد: در این مدت ۱۶هکتار از اراضی در حریم و بستر رودخانهها دشت ایرانشهر نیز آزاد سازی شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند